bullerbassen skriver:
Må jeg spørge hvorfor du tror hun har mælkeallergi ??
Ja selvfølgelig må du det 
Jamen det er sådan set min SP og min læge, der mener, at hun har mælkeallergi! Jeg tænkte SLET ikke i de baner, da symptomerne startede...!!! Hun havde dårlig mave... og jeg mener VIRKELIG dårlig mave i en uge i træk.... der kom gul væske ud af hende hver halve time! Samtidig fik hun udslet på bla. armene! Min SP kom og kiggede på hende, og syntes det lignede mælkeallergi. Vi tog derfor til lægen dagen efter, som også mente at det er mælkeallergi. Wilma fik taget prøver af udslettet for at udelukke, at det var svamp... hvilket det viste sig ikke at være.
Vi startede på Profylac samme dag, og jeg begyndte at skære ALLE mælkeprodukter væk fra kosten, så jeg kunne fortsætte med at amme. Allerede dagen efter, var der bedring. Efter en lille uge, var hendes afføring normal igen.
Det skal lige tilføjes, at jeg desværre ikke har haft mælk til at mætte hende 100 procent, og derfor suplere vi med en flaske!
Min kusine er mælke-og gluten allergiker, og jeg kan se, hvor hæmmet hun er af det, og derfor vil jeg gerne vente så længe som muligt med at give Wilma mælkeprodukter.... tør ikke at puste til ilden...
Anmeld