Jeg er lidt bange for at "jinxe" det ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

mama09

TbCp skriver:

Vi er inde i en helt ualmindelig god periode med Livas søvn... Den har faktisk efterhånden varet rigtig længe!!! Endelig!!! Hun var jo så også kun 3 år om det

Hun kommer selv og siger at nu vil hun gerne i seng!!! Det er sådan omkring kl. 20 hver aften, indimellem tidligere og i weekenden har den været 20.30.
Der har da været dage hvor jeg har kunne mærke hun har været ekstra træt, eller de dage vi skal virkelig tidligt op at jeg har sagt at nu er det sengetid, men det har været fuldstændig uproblematisk...

Hun kommer i seng, får en sang og beder os så om at gå. Så ligger hun måske 15 min. og så sover hun!!!

Hun sover uden opvågninger til omkring kl. 2-3 stk. om natten... kalder så og spørger om hun må komme ind, jeg råber bare "ja" tilbage, så dapper hun ligeså stille ind til os, hopper op i sengen og sover videre

Seriøst!!!! Havde aldrig troet hun ville blive nem med søvnen...

Altså for 1 år siden var vi oppe 5-10-15 gange HVER NAT!!!

Så hvis nogle af jer andre har de samme søvnproblemer så er der altså håb forude

Skønt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Jules

Hvor dejligt! Man er bare et helt andet menneske når man får sin natte søvn! 

Jeg vil virkelig heller ikke jinxe det... Men Viktor og Vera kommer i seng 19.30 og sover til ved 6-7 tiden næste morgen :) Nogen gange skal jeg lige ind og give en sut eller give Viktor et mys fordi han har haft en dum drøm men ellers er der intet  Det er bare deeeeeejligt 

Anmeld

21. marts 2011

TbCp

Jules skriver:

Hvor dejligt! Man er bare et helt andet menneske når man får sin natte søvn! 

Jeg vil virkelig heller ikke jinxe det... Men Viktor og Vera kommer i seng 19.30 og sover til ved 6-7 tiden næste morgen Nogen gange skal jeg lige ind og give en sut eller give Viktor et mys fordi han har haft en dum drøm men ellers er der intet  Det er bare deeeeeejligt 

Fantastisk!!!

jeg har fået lov at sove hele natten i nat... ikke en eneste gang er Liva vågnet... hun vågnede, i sin egen seng, da mit vækkeur ringede!

Anmeld

21. marts 2011

h_bernie

Tillykke med det. Hun lyder lidt som August (3 år til april). Sjældent vi har en hel nat uden han kalder på os. Jeg er virkelig ved at blive vanvittig. Ved simpelthen ikke hvad vi skal stille op. Dog er det blevet lidt bedre siden Alberte kom til verden....tak siger jeg bare, har brug for alt den søvn vi kan få.

Anmeld

21. marts 2011

TbCp

h_bernie skriver:

Tillykke med det. Hun lyder lidt som August (3 år til april). Sjældent vi har en hel nat uden han kalder på os. Jeg er virkelig ved at blive vanvittig. Ved simpelthen ikke hvad vi skal stille op. Dog er det blevet lidt bedre siden Alberte kom til verden....tak siger jeg bare, har brug for alt den søvn vi kan få.

Åha det er bare så hårdt!!!

Vi har prøvet ALT!!! Så her var det nok bare tiden der gjorde det...

Anmeld

21. marts 2011

h_bernie

TbCp skriver:

Åha det er bare så hårdt!!!

Vi har prøvet ALT!!! Så her var det nok bare tiden der gjorde det...

Skulle også lige til at spørge om I har gjort noget nyt. For jeg ved simpelthen heller ikke hvad vi skal gøre længere. Tror knægten sagtens kunne sidde oppe til kl. 23 og så stadig vågne op om natten...grrrr

Anmeld

21. marts 2011

TbCp

h_bernie skriver:

Skulle også lige til at spørge om I har gjort noget nyt. For jeg ved simpelthen heller ikke hvad vi skal gøre længere. Tror knægten sagtens kunne sidde oppe til kl. 23 og så stadig vågne op om natten...grrrr

Nej desværre ingen kloge ord herfra på det område....

Håber det snart vender hos jer også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.