Jeg er lidt bange for at "jinxe" det ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

JustAnotherName

Sikke en befrielse det må være. Man har det altså bare meget lettere i livet, når man får en nogenlunde fornuftig og sammenhængende nattesøvn!!

SÅDAN LIVA!!! ......Bedre sent end aldrig! 
 Godt at du nu endelig kan sove om natten!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Barbamama

Ej hvor godt!!!! Det er sgu da rart I kan få sovet. Der er ikke noget værre end når man ikke får sin søvn!!!

Anmeld

19. marts 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Sikke en befrielse det må være. Man har det altså bare meget lettere i livet, når man får en nogenlunde fornuftig og sammenhængende nattesøvn!!

SÅDAN LIVA!!! ......Bedre sent end aldrig! 
 Godt at du nu endelig kan sove om natten!

Ja det er bare fantastisk Synes også vi fortjener noget nattesøvn nu

Anmeld

19. marts 2011

TbCp

michella80 skriver:

Ej hvor godt!!!! Det er sgu da rart I kan få sovet. Der er ikke noget værre end når man ikke får sin søvn!!!

Det giver så meget mere energi!

Anmeld

19. marts 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Det giver så meget mere energi!

Ja det gør det altså bare!!! Og så tænk at man seriøst overvejer at gå igennem det EN GANG TIL!!!

Anmeld

19. marts 2011

TbCp

michella80 skriver:

Ja det gør det altså bare!!! Og så tænk at man seriøst overvejer at gå igennem det EN GANG TIL!!!

HAH! JA!!! Man må jo være syg!!!

Anmeld

20. marts 2011

anna-jonas

Det er bare så skønt for jer alle tre............

Vil lige indskyde, at det absolut ikke er alle børn der har søvnprob. Herhjemme har det kun været Anna der har bøvlet..............men hende er der ro på nu. De andre 2 har ALTID sovet ualmindeligt godt.

Anmeld

20. marts 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

Det er bare så skønt for jer alle tre............

Vil lige indskyde, at det absolut ikke er alle børn der har søvnprob. Herhjemme har det kun været Anna der har bøvlet..............men hende er der ro på nu. De andre 2 har ALTID sovet ualmindeligt godt.

Godt at høre... så er der jo håb forude hvis man vil have flere børn

Anmeld

20. marts 2011

Bondepigen

TbCp skriver:

Vi er inde i en helt ualmindelig god periode med Livas søvn... Den har faktisk efterhånden varet rigtig længe!!! Endelig!!! Hun var jo så også kun 3 år om det

Hun kommer selv og siger at nu vil hun gerne i seng!!! Det er sådan omkring kl. 20 hver aften, indimellem tidligere og i weekenden har den været 20.30.
Der har da været dage hvor jeg har kunne mærke hun har været ekstra træt, eller de dage vi skal virkelig tidligt op at jeg har sagt at nu er det sengetid, men det har været fuldstændig uproblematisk...

Hun kommer i seng, får en sang og beder os så om at gå. Så ligger hun måske 15 min. og så sover hun!!!

Hun sover uden opvågninger til omkring kl. 2-3 stk. om natten... kalder så og spørger om hun må komme ind, jeg råber bare "ja" tilbage, så dapper hun ligeså stille ind til os, hopper op i sengen og sover videre

Seriøst!!!! Havde aldrig troet hun ville blive nem med søvnen...

Altså for 1 år siden var vi oppe 5-10-15 gange HVER NAT!!!

Så hvis nogle af jer andre har de samme søvnproblemer så er der altså håb forude

Juhuuu håb forude!!!!

Emma er godt nok ikke vågen flere gange om natten, men kan tage timer om at falde i søvn.

Når Liva kan ændre sig så drastisk, så må der da være håb for os med Emma osse!

Tak fordi du tændte et lille håb!!!

Anmeld

20. marts 2011

TbCp

bondepigen skriver:

Juhuuu håb forude!!!!

Emma er godt nok ikke vågen flere gange om natten, men kan tage timer om at falde i søvn.

Når Liva kan ændre sig så drastisk, så må der da være håb for os med Emma osse!

Tak fordi du tændte et lille håb!!!

Der er helt sikkert håb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.