Jeg er lidt bange for at "jinxe" det ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.265 visninger
26 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

TbCp

Vi er inde i en helt ualmindelig god periode med Livas søvn... Den har faktisk efterhånden varet rigtig længe!!! Endelig!!! Hun var jo så også kun 3 år om det

Hun kommer selv og siger at nu vil hun gerne i seng!!! Det er sådan omkring kl. 20 hver aften, indimellem tidligere og i weekenden har den været 20.30.
Der har da været dage hvor jeg har kunne mærke hun har været ekstra træt, eller de dage vi skal virkelig tidligt op at jeg har sagt at nu er det sengetid, men det har været fuldstændig uproblematisk...

Hun kommer i seng, får en sang og beder os så om at gå. Så ligger hun måske 15 min. og så sover hun!!!

Hun sover uden opvågninger til omkring kl. 2-3 stk. om natten... kalder så og spørger om hun må komme ind, jeg råber bare "ja" tilbage, så dapper hun ligeså stille ind til os, hopper op i sengen og sover videre

Seriøst!!!! Havde aldrig troet hun ville blive nem med søvnen...

Altså for 1 år siden var vi oppe 5-10-15 gange HVER NAT!!!

Så hvis nogle af jer andre har de samme søvnproblemer så er der altså håb forude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Klumpe-dumpe

Anmeld

19. marts 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Anmeld

19. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Wohooooooo det glæder jeg mig til

Anmeld

19. marts 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

Wohooooooo det glæder jeg mig til

Har i meget bøvl?

Anmeld

19. marts 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Har i meget bøvl?

Hun sover permanent i sin seng inde ved os nu og kalder flere gange hver nat... Ørerne skal tjekkes næste uge

Anmeld

19. marts 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

Hun sover permanent i sin seng inde ved os nu og kalder flere gange hver nat... Ørerne skal tjekkes næste uge

Århh puuh det er så hårdt!!! Der har vi også været, i håbet om at de er mere trygge og sover bedre hvis de er i nærheden....

Anmeld

19. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeres eller hendes, siden hun skal kalder flere gange på jer 

Anmeld

19. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Rose <3 skriver:

Jeres eller hendes, siden hun skal kalder flere gange på jer 

Haaaaa haaaa hendes

Anmeld

19. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

Haaaaa haaaa hendes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.