Anatomiske sutter VS symetriske sutter????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.533 visninger
30 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

misslea

God eftermiddag derude...

Wilma bruger sut, og har ALTID kun ville have de symetriske sutter. Hun vil ikke på vilkår tage en anatomisk sut... fyyyh-føj da!!

Jeg sidder her og tænker.... er det super skidt for hendes tænder at bruge symetriske sutter eller er det "potato/potaRto"???

Hvad er jeres erfaringer????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

132319

misslea skriver:

Wilma bruger sut, og har ALTID kun ville have de symetriske sutter. Hun vil ikke på vilkår tage en anatomisk sut... fyyyh-føj da!!

Jeg sidder her og tænker.... er det super skidt for hendes tænder at bruge symetriske sutter eller er det "potato/potaRto"???

Symetriske sutter, er det de helt runde? 

Hvis det er, så er min erfaring både fra mit eget barn og andres at de runde giver et meget værre suttebid end de anatomiske 

Anmeld

19. marts 2011

misslea

MHK skriver:

Symetriske sutter, er det de helt runde? 

Hvis det er, så er min erfaring både fra mit eget barn og andres at de runde giver et meget værre suttebid end de anatomiske 

hmm... nej, de er ikke helt runde...! De er lidt mere flade....

http://www.navnesutten.dk/Products.aspx?SalesArticleID=6057

Anmeld

19. marts 2011

VIPpigen

Har samme problem... Lilje vil heller ikke have anatomiske, men symetriske... Ellers tager hun tommelfingeren meget mere

Anmeld

19. marts 2011

Ni-ko-li-ne

jeg tror symmetriske og anatomiske er et fedt:0) mht suttebid altså

Anmeld

19. marts 2011

132319

misslea skriver:

hmm... nej, de er ikke helt runde...! De er lidt mere flade....

http://www.navnesutten.dk/Products.aspx?SalesArticleID=6057

Åhh, dem brugte min søn også og han har slet ikke suttebid, til trods for at han var MEGET glad for sin sut 

Som Ni-ko-li-ne skriver, så tror jeg også at der kommer ud på et 

Anmeld

19. marts 2011

Chellen

misslea skriver:

Hvor sjovt at du lige spørger om det, Smukke Lea .
Min søster spurgte om det samme for et par dage siden, mht. sin datter. Det går ud på ét om det er den ene eller den anden slags sut . Det var det hun fik afvide ihvertfald .

Fortsat god dag til dig .

Anmeld

19. marts 2011

misslea

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg tror symmetriske og anatomiske er et fedt:0) mht suttebid altså

Okay...

Ja sutten er vel ikke god for tænderne under alle omstændigheder, men havde måske lidt på fornemmelsen, at de symetriske var værre??? Men det er sa fint, hvis det ikke er tilfældet!!!

Ved du så egentlig, hvad de anatomiske skulle gøre godt for??

Anmeld

19. marts 2011

misslea

ChelleGirl skriver:

Hvor sjovt at du lige spørger om det, Smukke Lea .
Min søster spurgte om det samme for et par dage siden, mht. sin datter. Det går ud på ét om det er den ene eller den anden slags sut . Det var det hun fik afvide ihvertfald .

Fortsat god dag til dig .

Okay KANON

Tænkte bare.... at de der anatomiske måske var bedre???!! Men fint, hvis det ikke er tilfældet.. hehe!!! Lige gyldig hvad, så gider Wilma ikun have de symetriske.... så dem får hun

Anmeld

19. marts 2011

Ni-ko-li-ne

misslea skriver:

Okay...

Ja sutten er vel ikke god for tænderne under alle omstændigheder, men havde måske lidt på fornemmelsen, at de symetriske var værre??? Men det er sa fint, hvis det ikke er tilfældet!!!

Ved du så egentlig, hvad de anatomiske skulle gøre godt for??

Jeg aner det ikke men Nikoline vil helst ha anatomisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.