Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fam. Rehder-Klok skriver: Du er SÅ smuk!!! Og hvor er det vildt at du allerede er i uge 27 Det går stærkt nu
Du er SÅ smuk!!!
Og hvor er det vildt at du allerede er i uge 27
Det går stærkt nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lotus86 skriver: Tusind tak din er da også ved at tage rigtig fin form
Tusind tak din er da også ved at tage rigtig fin form
Ja det er den... De sidste to mavebilleder har man ikke kunne se nogen ændring... Tror heller ikke man kan med det næste der kommer.,..
Lotus86 skriver: Tusind tak søde Ja synes også det er vildt jeg allerede er så langtHåber du har det godt, og nyder din nye rolle
Tusind tak søde Ja synes også det er vildt jeg allerede er så langtHåber du har det godt, og nyder din nye rolle
Ja det går sindsyg stærkt...Og du er jo skide smuk gravid!!!!!!
Det kan du tro jeg gør...har verdens nemmeste og mest fantastiske datter
Selv om det til tider er meget hårdt at være gravid, så er det BESTEMT det hele værd! Glæder mig til at følge dig resten af vejen og til sidst se den lille fyr
Det bære du bare super flot....
Fam. Rehder-Klok skriver: Ja det går sindsyg stærkt...Og du er jo skide smuk gravid!!!!!! Det kan du tro jeg gør...har verdens nemmeste og mest fantastiske datter Selv om det til tider er meget hårdt at være gravid, så er det BESTEMT det hele værd! Glæder mig til at følge dig resten af vejen og til sidst se den lille fyr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128