Maven 27. uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

Lotus86

kitty skriver:

Du er SÅ fin! Størrelsen gider jeg slet ikke kommentere

Haha.. Det sætter jeg pris på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

-Milla-

SMUK, som altid.

Anmeld

19. marts 2011

Lotus86

-Milla- skriver:

SMUK, som altid.

Tak søde Er det ikke også snart ved at være din tur igen? Eller venter du til efter ferien? Er spændt på hvad i får krearet dernede

Og rigtig god tur i øvrigt, er jo slet ikke misundelig

Anmeld

19. marts 2011

-Milla-

Lotus86 skriver:

Tak søde Er det ikke også snart ved at være din tur igen? Eller venter du til efter ferien? Er spændt på hvad i får krearet dernede

Og rigtig god tur i øvrigt, er jo slet ikke misundelig

Mange tak.
Trænger enormt meget til sol og varme, især efter den omgang virus! Synes man ligner, jeg ved ikke hvad, efter sådan en omgang.
Så forhåbentlig kommer der et lækkert sommeragtigt billede af prinsens palads op om en uges tid.
Rigtig god forårsuge til jer herhjemme, håber det holder.

Anmeld

19. marts 2011

Mira0911

Lotus86 skriver:

Så er det vidst på tide igen...

Synes godt jeg kan mærke at han er ved at være lidt tung, meen han vejer jo så også lige over 1 kg. fik vi af vide til en scanning i sidste uge - så det er jo ikke en af de mindste jeg har liggende derinde

Maven er heldigvis ikke vokset vildt meget på det sidste hvilket passer mig fint, så kan jeg lidt bedre følge med
Vægten siger dog + 8kg. men altså - kan stadig holde mit spejlbillede ud, skal bare lade være med at kigge på vægtens grumme røde tal

Jeg synes tiden er gået hurtig, men alligevel synes jeg der er uendelig lang tid til juni, vi glæder os SÅ meget til at se vores lille bandit

God weekend til jer alle.

Wow en flot mave... 

Anmeld

19. marts 2011

Kruse90

smuk mave

Anmeld

19. marts 2011

K.Rehder

Lotus86 skriver:

Så er det vidst på tide igen...

Synes godt jeg kan mærke at han er ved at være lidt tung, meen han vejer jo så også lige over 1 kg. fik vi af vide til en scanning i sidste uge - så det er jo ikke en af de mindste jeg har liggende derinde

Maven er heldigvis ikke vokset vildt meget på det sidste hvilket passer mig fint, så kan jeg lidt bedre følge med
Vægten siger dog + 8kg. men altså - kan stadig holde mit spejlbillede ud, skal bare lade være med at kigge på vægtens grumme røde tal

Jeg synes tiden er gået hurtig, men alligevel synes jeg der er uendelig lang tid til juni, vi glæder os SÅ meget til at se vores lille bandit

God weekend til jer alle.

Du er SÅ smuk!!!

Og hvor er det vildt at du allerede er i uge 27

Det går stærkt nu

Anmeld

19. marts 2011

Lotus86

-Milla- skriver:

Mange tak.
Trænger enormt meget til sol og varme, især efter den omgang virus! Synes man ligner, jeg ved ikke hvad, efter sådan en omgang.
Så forhåbentlig kommer der et lækkert sommeragtigt billede af prinsens palads op om en uges tid.
Rigtig god forårsuge til jer herhjemme, håber det holder.

Ja det kan jeg godt forstå, det bliver da også bare så dejligt - glæder mig til at se hvilke fine mavebilleder der kommer ud af det

Anmeld

19. marts 2011

Lotus86

MoarJ skriver:

Wow en flot mave... 

Tusind tak din er da også ved at tage rigtig fin form

Anmeld

19. marts 2011

Lotus86

Kruse90 skriver:

smuk mave

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.