Maven 27. uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.795 visninger
24 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

Lotus86

Så er det vidst på tide igen...

Synes godt jeg kan mærke at han er ved at være lidt tung, meen han vejer jo så også lige over 1 kg. fik vi af vide til en scanning i sidste uge - så det er jo ikke en af de mindste jeg har liggende derinde

Maven er heldigvis ikke vokset vildt meget på det sidste hvilket passer mig fint, så kan jeg lidt bedre følge med
Vægten siger dog + 8kg. men altså - kan stadig holde mit spejlbillede ud, skal bare lade være med at kigge på vægtens grumme røde tal

Jeg synes tiden er gået hurtig, men alligevel synes jeg der er uendelig lang tid til juni, vi glæder os SÅ meget til at se vores lille bandit

God weekend til jer alle.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

PsychedeliC

Lotus86 skriver:

Synes godt jeg kan mærke at han er ved at være lidt tung, meen han vejer jo så også lige over 1 kg. fik vi af vide til en scanning i sidste uge - så det er jo ikke en af de mindste jeg har liggende derinde

Maven er heldigvis ikke vokset vildt meget på det sidste hvilket passer mig fint, så kan jeg lidt bedre følge med
Vægten siger dog + 8kg. men altså - kan stadig holde mit spejlbillede ud, skal bare lade være med at kigge på vægtens grumme røde tal

Jeg synes tiden er gået hurtig, men alligevel synes jeg der er uendelig lang tid til juni, vi glæder os SÅ meget til at se vores lille bandit

Billede

Anmeld

19. marts 2011

Lotus86

PsychedeliC skriver:

Billede

Opdagede det i det samme jeg havde trykket opret Men det skulle være fikset nu

Anmeld

19. marts 2011

PsychedeliC

Lotus86 skriver:

Opdagede det i det samme jeg havde trykket opret Men det skulle være fikset nu

Den er ellers stor og rigtig fin 

Den kan du godt være stolt af

Anmeld

19. marts 2011

Lotus86

PsychedeliC skriver:

Den er ellers stor og rigtig fin 

Den kan du godt være stolt af

Tusind tak

Ja han kan i hvert fald ikke klage over pladsmangel

Anmeld

19. marts 2011

PsychedeliC

Lotus86 skriver:

Tusind tak

Ja han kan i hvert fald ikke klage over pladsmangel

Nej det må man sige

Anmeld

19. marts 2011

Mother-love

Lotus86 skriver:

sååå fin en mave.. altså 8 kg er dæmme ikke meget. jeg har taget en 13 kg på indtil videre. og jeg synes godt nok at spejlbilledet er ved at være lidt træls at se på.. men sådan er det jo.. vi må bare igang med at træne når vi har født

Anmeld

19. marts 2011

Lotus86

michelledam skriver:

sååå fin en mave.. altså 8 kg er dæmme ikke meget. jeg har taget en 13 kg på indtil videre. og jeg synes godt nok at spejlbilledet er ved at være lidt træls at se på.. men sådan er det jo.. vi må bare igang med at træne når vi har født

Tak - og i lige måde da, din sidder da også lige i skabet

Ja, træning kommer man jo nok ikke uden om, men så er det jo bare bonus at vi skal have sommerbørn, så kommer man sikkert ud på en masse gode gåture med barnevognen - det må da give lidt

Anmeld

19. marts 2011

Mother-love

Lotus86 skriver:

Tak - og i lige måde da, din sidder da også lige i skabet

Ja, træning kommer man jo nok ikke uden om, men så er det jo bare bonus at vi skal have sommerbørn, så kommer man sikkert ud på en masse gode gåture med barnevognen - det må da give lidt

tak tak og ja det er dæmme dejligt

Anmeld

19. marts 2011

otlitrom

Du er SÅ fin! Størrelsen gider jeg slet ikke kommentere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.