Hvad tror du på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2008

Rasmine

Tak for link.
Jeg elsker konspirationsteorier.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2008

Tynen

Tak for link!
Nu troede jeg jo lige jeg skulle i seng!!!!!!

Anmeld

13. oktober 2008

Tikki

Astrid P skriver:

Jeanette, har du meldt dig ud af folkekirken, eller har du aldrig været medlem? Jeg går nemlig og overvejer en udmeldelse, men ved ikke helt hvordan man 'gør'...

Ja, jeg har meldt mig ud for knap 10 år siden. Man skal henvende sig til kirkekontoret eller sognekontoret eller hvad det hedder i det sogn, hvor du bor. Så skal du sende din originale dåbsattest til dem hvorefter du så får en ny - du kan læse om det her: http://www.folkekirken.dk/hvad-goer-jeg-ved/udmeldelse.html

Iza har vi navngivet over nettet - ha ha..det er sgu smart

Anmeld

13. oktober 2008

ka li ja

jeg har ingen ide om hvad jeg skal svarer....

kan man tro på ingenting? det virker da også lidt tomt og mærkeligt!
jeg tror på det jeg kan se hører og føle.....

Anmeld

14. oktober 2008

Muffinmus

Tror ikke på en dyt... Synes at med vores oplyste samfund så gør det det svært at tro på både  guder, djævl, engler og alt andet.... Synes ligesom vi har bevist 100 gange at det meste i religion er fusk og bedrag og ikke kan lade sig gøre og aldrig har kunne det. Så tror på naturvidenskaben der kan fortælle mig hvordan jorden blev skabt ved big bang eller andre naturhændelser og hvordan alt har udviklet sig... Meget mere spændende end at holde fast i alt gud skabte jorden på 7 dage???..... Adam og Eva???? Jesus der gernopstod?? ej, det kan jeg på ingen måde forholde mig til. ) og så vidt jeg er orienteret er det fleste andre religioner fuldstændig lige som håbløse og usandsynlige.
Tror det må være den almindelige fornuft der greb min familie og derfor lod de mig opdage at der er en verden fuldt af videnskab i stedet for. Hmm... blev derfor heller ikke hverken døbt, konfirmeret eller gift i en kirke. og bryder mig på ingen måde om at være til hverken barnedåb eller konfirmationer hvor en præst skal prædike om ting der ikker sande.
Synes det er svært, for ved der er mange der lever for deres religion og ikke kan se længere end at der selvfølgelig er den gud. Men respekterer at vi er forskellige og har ret tilat tro lige hvad vi vil. Bare det ikke presses ned over hovedet for folk sådan som Jehava prøver med deres dørklookeri. Det pisser mig sgu lidt af. Fint nok de gerne vil informere folk, men så send da en folder ud med at der bliver holdt møde i stedet for at komme rendende 2-3 gange om året.

Anmeld

14. oktober 2008

Loggidut

jeg tror på vor herre...men så sandelig også på ånder og spøgelser....

jeg stemte godt nok på gud, men ville ønske jeg kunne sætte to krydser...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.