Hvad tror du på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad tror du på?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

828 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. oktober 2008

Astrid P

Nu laver jeg lige en lille uvildig undersøgelse. Jeg har sikkert udeladt en masse svarmuligheder, men vælg den der er tættest på din overbevisning...

Uddyb gerne jeres svar, jeg synes det er interessant at høre om!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2008

Kaufie

En blanding af det hele.....

Er vokset op i en fhv kristen familie - og har derfor noget grundlæggende tro der. Men mest noget om principperne om næstekærlighed, som for mig er det vigtigste. Men så er der jo også karma - hvad du sender ud i verden får du selv tilbage lige i hovedet - det hænger jo meget godt sammen med næstekærligheden...

Ånder og spøgelser.... Jeg har boet i et 100 gammelt hus, hvor der faktisk skete uforklarlige ting - og en af beboerne fortalte om oplevelser, der senere blev forklaret af børnebørn til husets første beboer.

Liv i rummet - ja, ellers er det et UFATTELIGT spild af plads. 

Held - ja og tilfældigheder - jeg tror ikke på forudbestemt skæbne. Det giver ingen mening med frygtelige historier som fx familien, hvor barnet ligger i koma pga en gulerod - hvad skulle de dog kunne have gjort for at fortjene sådan en skæbne??

Anmeld

13. oktober 2008

Tikki

uhhha et stort spørgsmål....hmmmm jeg er opdraget med de kristne værdier og dem tror jeg på.......men jeg tror ikke på den måde, kirken har valgt at fortælle om dem... ej heller på biblen som den er fortolket. Er derfor heller ikke medlem af folkekirken og Iza er heller ikke døbt. Jeg tror på fornuften og naturvidenskaben...men tror også det hele hænger sammen i en højere enhed, som vi mennesker slet ikke har overblik og forståelse nok til at gennemskue. Der er mange tilfældigheder i verden, men også mange episoder, der sker med en grund....så ender nok med at svare at jeg tror på øjeblikket, min fornuft og min intuition  

Anmeld

13. oktober 2008

Astrid P

Jeanette, har du meldt dig ud af folkekirken, eller har du aldrig været medlem? Jeg går nemlig og overvejer en udmeldelse, men ved ikke helt hvordan man 'gør'...

Anmeld

13. oktober 2008

Tynen

Kan man svare alt? 
Kald mig bare naiv, men jeg tror på det meste.

Hvis jeg skal nævne det jeg tror mest på må det være ånder/spøgelser/ 6. sanser osv.
Liv i rummet er også en udemærket kandidat til den plads.

Mindst af de nævnte må være feng shui og alt det der med stråler.
Mest nok fordi jeg ikke har sat mig specielt meget ind i det.

Anmeld

13. oktober 2008

Rasmine

Tynen skriver:

Kan man svare alt? 

Hvis jeg skal nævne det jeg tror mest på må det være ånder/spøgelser/ 6. sanser osv.

Det har du da.
Altså sat din ind i det.
Bare på din helt egen måde.
Nu tænker jeg på dyngerne af vasketøj, og fladjern som ligger henslængt über alles i det lille hjem!

Anmeld

13. oktober 2008

Tynen

Kan man svare alt? 

Det har du da.
Altså sat din ind i det.
Nu tænker jeg på dyngerne af vasketøj, og fladjern som ligger henslængt über alles i det lille hjem!

Måske jeg skulle overveje at flytte bunkerne og tilføje et I mere i mit navn i jagten på et gladere liv så?! 

Greetings

Triine Wahiid Johansen

Anmeld

13. oktober 2008

Astrid P

Tynen skriver:

Kan man svare alt? 

Det har du da.
Altså sat din ind i det.

Måske jeg skulle overveje at flytte bunkerne og tilføje et I mere i mit navn i jagten på et gladere liv så?! 

Greetings

Triine Wahiid Johansen

HARH

Anmeld

13. oktober 2008

Rasmine

Loooooooooooooooooooooooooooooooool............................

Fårk, du sjåv!
-Welcome back in track!

I LOVE YOU!!

Anmeld

13. oktober 2008

BellaT

Har stemt en blanding af det hele.
Men det passer ikke helt, for jeg tror slet ikke på en forudbestemt skæbne. Synes at nogle mennesker læner sig op af den i stedet for at tage ansvar for sit liv.
Feng shui og stråler og lign. tror jeg heller ikke rigtig på.

Liv i rummet har jeg ikke tænkt så meget over, men hvorfor ikke? Vi er da bare en lille bitte bitte planet. Det skulle da være mærkeligt hvis vi var de eneste...

Tror nok også på flere dimensioner. Men jeg er ikke klog nok til at sætte mig ind i det.

En rigtig spændende side til de nysgerrige er denne: www.greycell.dk     Der er både overnaturlige ting som ånder og reinkarnation, konspirationsteorier, dimension-tænkning, liv i rummet og alm. samfundsting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.