Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kaufie skriver:Det er da lidt tankevækkende at vi (ja, selv de aller-klogeste af os) kun bruger 10% af vores hjernekapacitet..... Hvad mon de sidste 90% ville kunne opfange, hvis man kunne få dem aktiveret...Mette, tror også der er mere mellem himmel og jord end sår'n li'e
ivfmarie skriver: Har I bemærket en sammenhæng? Altså mellem søvn (dårlig, vel at mærke) og fuldmåne??Jeg har tidligere haft mistanke om at vi måske sover lidt dårligere (overvejende ungerne og jeg) når der er fuldmåne. Oftest har jeg ikke tænkt over det før et par dage efter hvor det går op for mig at der har været fuldmåne. Men i nat var der fuldmåne, og CHRIST!!! Malte ville da bare slet ikke sove - og når der var nogenlunde ro fra ham, kunne jeg ikke sove!Han var vågen i 2 timer - egentlig i godt humør - altså hvis jeg ville sidde sammen med ham! GRRRR!!! Jeg sad kraftedeme med en rugbrødsspisende unge på skødet og så "dyrene i zoo" kl 3.17 i nat! Nå men, så var det jeg tænkte - er der virkelig en sammenhæng mellem fuldmåne og søvn? Hva tror I??Marie - der håber at overskyet vejr kan lægge en dæmper på den bette natteterrorist!
Har I bemærket en sammenhæng? Altså mellem søvn (dårlig, vel at mærke) og fuldmåne??Jeg har tidligere haft mistanke om at vi måske sover lidt dårligere (overvejende ungerne og jeg) når der er fuldmåne. Oftest har jeg ikke tænkt over det før et par dage efter hvor det går op for mig at der har været fuldmåne. Men i nat var der fuldmåne, og CHRIST!!! Malte ville da bare slet ikke sove - og når der var nogenlunde ro fra ham, kunne jeg ikke sove!Han var vågen i 2 timer - egentlig i godt humør - altså hvis jeg ville sidde sammen med ham! GRRRR!!! Jeg sad kraftedeme med en rugbrødsspisende unge på skødet og så "dyrene i zoo" kl 3.17 i nat! Nå men, så var det jeg tænkte - er der virkelig en sammenhæng mellem fuldmåne og søvn? Hva tror I??Marie - der håber at overskyet vejr kan lægge en dæmper på den bette natteterrorist!
Mebach skriver:Men det er vel ikke overtro at Teletubbies kommer fra en anden planet, og hjernevasker børn?-Det står det selv i "Konsprationsteorier"-bøgerne!
Vi - Michael og jeg - kan heller ikke sove, når der er fuldmåne. Og jeg mener virkelig IKKE SOVE. Michael, der ellers altid sover før 23 kan ligge vågen til ved 3-tiden og jeg var pling-vågen til kl. 6 de sidste to nætter og det var ellers ikke mangel på træthed, der plagede mig.Synes ikke, der er noget videre mysti-fystisk ved at vi skulle blive påvirket af fuldmånen, som også styrer ebbe og flod (altså månen). Om ikke andet består vi jo hovedsageligt af vand.Kh Birgitte
Fuldstændigt sagligt enig!!Knus fra Birgitte
Lise skriver:Jeg tror på fysik og kemi. Alt andet er fjollet overtro
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128