Søvn og fuldmåne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.079 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. oktober 2008

ivfmarie

Har I bemærket en sammenhæng? Altså mellem søvn (dårlig, vel at mærke) og fuldmåne??

Jeg har tidligere haft mistanke om at vi måske sover lidt dårligere (overvejende ungerne og jeg) når der er fuldmåne. Oftest har jeg ikke tænkt over det før et par dage efter hvor det går op for mig at der har været fuldmåne. Men i nat var der fuldmåne, og CHRIST!!! Malte ville da bare slet ikke sove - og når der var nogenlunde ro fra ham, kunne jeg ikke sove!

Han var vågen i 2 timer - egentlig i godt humør - altså hvis jeg ville sidde sammen med ham! GRRRR!!! Jeg sad kraftedeme med en rugbrødsspisende unge på skødet og så "dyrene i zoo" kl 3.17 i nat!

Nå men, så var det jeg tænkte - er der virkelig en sammenhæng mellem fuldmåne og søvn? Hva tror I??

Marie - der håber at overskyet vejr kan lægge en dæmper på den bette natteterrorist!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2008

Lise

Næææh, tror heller ikke på det. Gør du?

Til gengæld har jeg ved flere lejligheder set Teletubbies ca kl 3.17 om natten. Vi serverer dog ikke rugbrød til, men de ville sikkert ryge ned hvis vi gjorde..

Anmeld

13. oktober 2008

Astrid P

Jeg kan også have lidt svært ved at sove når der er klart vejr og fuldmåne... Jeg tror bare det er fordi det er så lyst!

Anmeld

13. oktober 2008

Rasmine

Jo, jeg tror på det overnaturlige.
Der må jo være en grund til hele systemet er i bevægelse, tidevand og alt muligt.

Jeg tror også på jordstråler og noget, måske hans seng står forkert?
eller hvad med noget Feng Shui?

Helt seriøst!
-Jeg har ingen forslag til forbedringer, men der er altså mere mellem himmel og jord end vi lige ved.
Til dem som ikke tror på det, burde se X-files.

Mette - som også tror på ufo'er og noget!

Anmeld

13. oktober 2008

bette

Mebach skriver:

Der må jo være en grund til hele systemet er i bevægelse, tidevand og alt muligt.

Helt seriøst!
-Jeg har ingen forslag til forbedringer, men der er altså mere mellem himmel og jord end vi lige ved.

er heeeelt med på den med x files..-

Anmeld

13. oktober 2008

heaven

Mebach skriver:

Helt seriøst!

hehe, jordstråler?? x-files??

der kan jeg vist ikke lige være med, hehe.....

Jannie - med smil på læben

Anmeld

13. oktober 2008

Astrid P

Uhh, min gamle flipper-far er blevet spirituel og alternativ her i hans livs efterår. Så nu er han Feng Shui konsulent, og ville bestemt også mene at drengens seng står forkert hvis han vågner om natten!

Personligt tror jeg på ALT mellem himmel og jord!!!

Anmeld

13. oktober 2008

Lise

Jeg tror på fysik og kemi. Alt andet er fjollet overtro

Anmeld

13. oktober 2008

Rasmine

Men det er vel ikke overtro at Teletubbies kommer fra en anden planet, og hjernevasker børn?
-Det står det selv i "Konsprationsteorier"-bøgerne!

Anmeld

13. oktober 2008

Mikkelmusen

Jeg er med på den med månen, jeg er sikker på der er en sammenhæng, både mht søvn og andre ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.