Enig mor igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

henh01

mia1981 skriver:

Ja det køre heldigvis fint, med fast hver torsdag og hveranden weekend.... Selvfølgelig er vi ikke enige om alt, men han vil trods alt sin søn( og rigtig meget enda)

Skrev til min eks igår om han ville vide når jeg havde født og om han ville se ham..... men han gad ikke svare. Kan han seriøst være så ligeglad, eller lukker han bare af for at gøre det nemmere for sig selv

Han gør det sikkert for at ramme dig. Han håber sikkert du skriver når det er ved at være tid så han stadig kan nå at komme med. Men var jeg dig ville jeg først smide en sms afsted når han var kommet ud. Hvis han virkelig gerne vil med så skal han nok kontakte dig,

Det er da rart at du ikke kun er omgivet af dårlige fædre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

N&J

chael skriver:

De fædre der bare vil være "på tværs" og få lavet en test på om det er deres, burde serøst aldrig have lov til at være sammen med deres børn!!

At de vil være bekendt at slæbe det lille barn igennem en blodprøve, hvor den lille baby bare ligger og skriger, føj siger jeg bare, de skulle skamme sig noget så grusomt!!!

Jeg håber han kommer på bedre tanker, og ærgeligt der ikke findes en roligere måde at få vished om((

Held og lykke fremover!

*Camilla 12+3

Nu er det ikke alle steder det er en blodprøve man skal igennem og at få taget DNA skrap gør altså ikke spor ondt heller ikke på baby - heldigvis

Anmeld

19. marts 2011

N&J

Ja det køre heldigvis fint, med fast hver torsdag og hveranden weekend.... Selvfølgelig er vi ikke enige om alt, men han vil trods alt sin søn( og rigtig meget enda)

Skrev til min eks igår om han ville vide når jeg havde født og om han ville se ham..... men han gad ikke svare. Kan han seriøst være så ligeglad, eller lukker han bare af for at gøre det nemmere for sig selv

Jeg tror han lukker af, min datters far sagde da vi var på besøg hos ham og jeg spurgte ind til i et skænderi hvorfor han ikke engang havde sagt at hun var smuk, dejlig eller ligende (hun var 4 mdr.) at så betød det jo at han skulle forholde sig til hende og det ville han ikke, han legede med hende og 1 gang sagde han noget der mindende om omsorg, men ellers så holdte han afstand, og det kan der jo så være forskellige årsager til, jeg ved hvorfor hendes far gjorde det, så jeg forstår hvorfor, men det gør da stadig ondt at han valgte hende fra fordi det gjorde for ondt at elske hende på grund af hans egen fortid.. 

Men der må vel være en årsag til at din x vælger sine børn fra når det bliver for besværligt, på den måde fejler han jo ikke når han vælger dem fra før det sker, hvis nu den mellemste kommer ud for problemer, mon han så igen ikke stikker halen mellem benene og smutter - for så er det jo ikke ham der er fejlet som forældre, da det ikke længere er hans ansvar - ved jo ikke om det er sådan det hænger sammen - det kan også være han bare er en egoistisk person, som kun tænker på sig selv og sin kariere, men så skulle han nok ikke haft børn - lige om lidt har han jo tre..

Anmeld

19. marts 2011

Pinkrose

mia1981 skriver:

Er gravid med 18 dage til termin. Har i forvejen et barn fra et tidligere forhold.

Er blevet alene for en uges tid siden. Var med til at tage beslutningen... men det er jo stadig ikke sjovt.

Far vil ikke se barnet og det må jeg sige skuffer mig... men igen det bliver nok bedre end have ham rendene her 3 timer om ugen til samvær. Og nu vil han også have lavet en test på om barnet er hans.... OG DET SKAL HAN VÆRE VELKOMMEN TIL, tumpen ved godt det kun kan være ham, men man skal jo lige være på tværs... BEVARES!!!

Skal have en veninde med til fødselen, så det er ok... ikke det sammen som hvis han var der, men bedre end igenting

Det jeg er bange for er selvfølgelig at skal klare alt selv når jeg kommer hjem, MEN også hvordan det bliver at ligge på barselsafdelingen med baby alene Kan man i sådan en situation klare at se alle de andre nybagte mødre og fædre dele deres glæde om den lille nye, når man selv kun er sig selv??? Nogle der har prøvet det???

hej puha sikke noget at blive alene med så kort tid til termin, også selvom du var med i beslutningen.

Nå men altså jeg fødte for 4 uger siden nu, og var alene, jeg havde min mor med til fødslen, og hun fik lov at sove på hospitalet 2 dage uden nogle problemer, og jeg fandt det ikke hårdt at se de andre med deres babyer, tror også det fordi man er så meget på sin egen stue at man egentlig ikke ligger så meget mærke til det.

Men jeg vidste jo selvfølgelig også fra start at jeg var alene om det, så havde nok mentalt forberedt mig lidt.

Vil så sige efter jeg er kommet hjem kan jeg godt nok godt savne at have en her engang imellem, både til at dele de gode og dårlige ting med.

Men stort held og lykke til dig, håber det hele går som det skal

Anmeld

19. marts 2011

chael

N&J skriver:

Nu er det ikke alle steder det er en blodprøve man skal igennem og at få taget DNA skrap gør altså ikke spor ondt heller ikke på baby - heldigvis

Nå okay, jamen jeg har heller ikke prøvet det, gudskelov, kun hørt om det, men det er da rart det er blevet lavet om

*Camilla

Anmeld

19. marts 2011

Sille-pigen

Jeg synes, at du skal ringe og spørge fødegangen om du kan have en anden indlagt istedet for din eks. Jeg blev skrevet ind som indlagt med min søster, da hun var alene mor og hun var indlagt i 3 uger. Så kunne din mor eller veninde måske være der med dig?

Anmeld

20. marts 2011

Lisbeth85

mia1981 skriver:

Er gravid med 18 dage til termin. Har i forvejen et barn fra et tidligere forhold.

Er blevet alene for en uges tid siden. Var med til at tage beslutningen... men det er jo stadig ikke sjovt.

Far vil ikke se barnet og det må jeg sige skuffer mig... men igen det bliver nok bedre end have ham rendene her 3 timer om ugen til samvær. Og nu vil han også have lavet en test på om barnet er hans.... OG DET SKAL HAN VÆRE VELKOMMEN TIL, tumpen ved godt det kun kan være ham, men man skal jo lige være på tværs... BEVARES!!!

Skal have en veninde med til fødselen, så det er ok... ikke det sammen som hvis han var der, men bedre end igenting

Det jeg er bange for er selvfølgelig at skal klare alt selv når jeg kommer hjem, MEN også hvordan det bliver at ligge på barselsafdelingen med baby alene Kan man i sådan en situation klare at se alle de andre nybagte mødre og fædre dele deres glæde om den lille nye, når man selv kun er sig selv??? Nogle der har prøvet det???

Jeg har været alene med min søn, og det er da ikke det sjoveste i verden, at være meget alene med sit lille barn. Det er en stor ting at kunne dele ham med andre, men det sørger jeg også for, når der er mulighed derfor. Da jeg lå på barselsgangen fik jeg mange besøg af venner og familie, ligeledes de første par uger da jeg var kommet hjem.

Min eks ser vores søn 3-4 gange pr. måned, og ellers har ejg en ny kæreste, som jeg også bruger tid med, og som jeg deler glæderne med nu. Ellers er der altid ens familie. Beøsger mine bedsteforældre, kommer ud til mie forældre etc.

Sørg for at have nogen omkring dig, hvis du bliver trist - det er vigtigt når man er meget alene

Anmeld

20. marts 2011

Pige2009

Jeg lå alene med Laura efter fødslen og de efterfølgende 14 dage, vivar indlagt på børneafdelingen pga. en infektion. Egentlig synes jeg ikke det var så slemt, da jeg sørgede for at hvile meget og ellers læste et par gode bøger

Lauras far er også 42, men det er langtfra altid, at modenhed følger alderen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.