Enig mor igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

Leneur

mia1981 skriver:

Håber da også der kan være nogle, men kan jo heller ikke lide at spørge folk om de vil blive hele dagen.

Jeg tror nok at de fleste vil være en smule beæret over at få lov til at være med på så tæt hold. Ellers så spørg hende du regner med skal være gudmor, for så bliver det tætte forhold allerede etableret der.

Du skal ikke føle dig til besvær over at du skal spørge nogen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

mia1981

Leneur skriver:

Jeg tror nok at de fleste vil være en smule beæret over at få lov til at være med på så tæt hold. Ellers så spørg hende du regner med skal være gudmor, for så bliver det tætte forhold allerede etableret der.

Du skal ikke føle dig til besvær over at du skal spørge nogen.

Hun skal med til fødsel, men det er mere det når man ligger på barselafd. alene og de andre har deres mænd.

Nåh men what the fuck, det hele ser lidt sort ud pt. må nok bare sluge den at han ikke vil være en del af det.

Bare skuffende efter 4 år sammen og så 18 dage før termin.

Anmeld

19. marts 2011

henh01

mia1981 skriver:

jo var jeg jo som sagt med til at tage beslutningen... men det var mere i et homonraseri

Vi har prøvet det før og han kommer nu ellers altid tilbage.... bare ikke denne gang, men tror at det med baby presser ham og at han bare skulle ud af det inden han kom.

Han har i forvejen en dreng på 11 år og er selv 42 år, så havde nu egentlig nok forvenetet lidt mere modenhed

Kan sagtens følge dig, men altså han burde jo have tænkt sig lidt bedre om. Det er da på ingen måde fair at efterlade dig i den situation du er havnet i. Når han tilmed har et barn i forvejen så har han jo hele tiden vidst hvad han gik ind til. -Man er jo 2 om beslutningen.

Har du det ok med at skulle være alene med begge dine børn?

Anmeld

19. marts 2011

henh01

mia1981 skriver:

Hun skal med til fødsel, men det er mere det når man ligger på barselafd. alene og de andre har deres mænd.

Nåh men what the fuck, det hele ser lidt sort ud pt. må nok bare sluge den at han ikke vil være en del af det.

Bare skuffende efter 4 år sammen og så 18 dage før termin.

Jeg fødte min søn for 4 mdr siden og blev der kun natten over fordi jeg fødte kl. 00.32, tog hjem 15 timer efter han var født. Den mulighed er der også - du har jo født før og ved hvad det drejer sig om. Og så slipper du for at se på andre lykkelige familier..

Anmeld

19. marts 2011

mia1981

henh01 skriver:

Kan sagtens følge dig, men altså han burde jo have tænkt sig lidt bedre om. Det er da på ingen måde fair at efterlade dig i den situation du er havnet i. Når han tilmed har et barn i forvejen så har han jo hele tiden vidst hvad han gik ind til. -Man er jo 2 om beslutningen.

Har du det ok med at skulle være alene med begge dine børn?

Syntes det er mega ærgeligt og ved jo det bliver sindsygt hårdt.

Men føler jo bare ikke jeg som mor har et valg, som han selv syntes han havde... åbenbart

Men må bare sige til mig selv at jeg får en gave for livet som han går glip af.... Tror bare desværre ikke han ser det her som et tab. Han kan om nogle lukke af for sine følelser og så koncentrere han sig bare om den søn han har i forvejen..... så forsvinder den dårlige samvittighed jo, hvis man gør lidt ekstra for ham....(tror han)

Skal lige siges han har en søn på ca 23 år som han også cuttede kontakten til for nogle år siden, da han kom ud på et sidespor. Uanset hvad mit barn gør fremover i livet, er det mit job som mor at hjælpe ham... derfor forstår jeg ikke han kan vælge sine børn fra.

Anmeld

19. marts 2011

henh01

mia1981 skriver:

Syntes det er mega ærgeligt og ved jo det bliver sindsygt hårdt.

Men føler jo bare ikke jeg som mor har et valg, som han selv syntes han havde... åbenbart

Men må bare sige til mig selv at jeg får en gave for livet som han går glip af.... Tror bare desværre ikke han ser det her som et tab. Han kan om nogle lukke af for sine følelser og så koncentrere han sig bare om den søn han har i forvejen..... så forsvinder den dårlige samvittighed jo, hvis man gør lidt ekstra for ham....(tror han)

Skal lige siges han har en søn på ca 23 år som han også cuttede kontakten til for nogle år siden, da han kom ud på et sidespor. Uanset hvad mit barn gør fremover i livet, er det mit job som mor at hjælpe ham... derfor forstår jeg ikke han kan vælge sine børn fra.

Nej det forstår jeg da virikelig heller ikke. Hvis/når man "tror" man kan lukke af for følelser - særligt til børn- er det fordi man døjer med kæmpe store psykiske problemer (det er aldrig en undskyldning, blot en lille forklaring), du siger han har været på et sidespor før hvor han valgte sin søn fra til fordel for noget andet; har dette været til fordel for stoffer eller alkohol har dette været hans måde at "glemme" følelserne, men sådanne følelser vil aldrig forsvinde. Det kan være han føler han kan lægge låg på, men alt har en ende. Han kan ikke fortsætte sit liv ved at sætte murer op omkring ham selv, på et eller andet tidspunt klemmer disse murer ham for hårdt og han bliver nødt til at nedbryde dem.

-Det er bare super ærgerligt at han først opdager det når han er gået glip af en masse skønne oplevelser med Jeres og hans egne børn.

Har du støtte fra din familie osv? -det kan jo være en meget svært situation at stå i at skulle have et barn og forene sig med tanken om at skulle være alene, men også svært at skulle forholde sig til at barnets far ikke ønsker kontakt osv.

Anmeld

19. marts 2011

mia1981

henh01 skriver:

Nej det forstår jeg da virikelig heller ikke. Hvis/når man "tror" man kan lukke af for følelser - særligt til børn- er det fordi man døjer med kæmpe store psykiske problemer (det er aldrig en undskyldning, blot en lille forklaring), du siger han har været på et sidespor før hvor han valgte sin søn fra til fordel for noget andet; har dette været til fordel for stoffer eller alkohol har dette været hans måde at "glemme" følelserne, men sådanne følelser vil aldrig forsvinde. Det kan være han føler han kan lægge låg på, men alt har en ende. Han kan ikke fortsætte sit liv ved at sætte murer op omkring ham selv, på et eller andet tidspunt klemmer disse murer ham for hårdt og han bliver nødt til at nedbryde dem.

-Det er bare super ærgerligt at han først opdager det når han er gået glip af en masse skønne oplevelser med Jeres og hans egne børn.

Har du støtte fra din familie osv? -det kan jo være en meget svært situation at stå i at skulle have et barn og forene sig med tanken om at skulle være alene, men også svært at skulle forholde sig til at barnets far ikke ønsker kontakt osv.

Det er sønnen på 23 år der er ude på et sidespor(stoffer osv) og så syntes han genneralt han er doven og ikke vil tage en uddannelse. Det er han nu også MEN det er sgu hans søn

For min eks er det bare lettest at være far for det barn der ikke kræver noget af ham. Han arbejder nogle gange 12-15 timer i døgnet og er selvstændig med 2 firmaer... tror det er en af grundene til han ikke gidder vores baby. Ham på 11 år render ham altid i røven, såhan tager bare med på job... vores barn ville jo kræve noget helt andet og det ved han jo han ikke har tid til hvis han skal have ham alene.¨

Tror han har en forventning om at vores dreng skal komme til ham når han bliver større... men syntes ikke det er fair hvis jeg har skulle klare alt selv de første 8-10 år

Anmeld

19. marts 2011

henh01

mia1981 skriver:

Det er sønnen på 23 år der er ude på et sidespor(stoffer osv) og så syntes han genneralt han er doven og ikke vil tage en uddannelse. Det er han nu også MEN det er sgu hans søn

For min eks er det bare lettest at være far for det barn der ikke kræver noget af ham. Han arbejder nogle gange 12-15 timer i døgnet og er selvstændig med 2 firmaer... tror det er en af grundene til han ikke gidder vores baby. Ham på 11 år render ham altid i røven, såhan tager bare med på job... vores barn ville jo kræve noget helt andet og det ved han jo han ikke har tid til hvis han skal have ham alene.¨

Tror han har en forventning om at vores dreng skal komme til ham når han bliver større... men syntes ikke det er fair hvis jeg har skulle klare alt selv de første 8-10 år

Nej det er da klart ikke ok. Og hvem vil vælge en far til der fra start har valgt en fra???

Puha synes det er en meget sørgelig situation. Men godt barnet kommer til at have en ómsorgsfuld mor og bror. Ser din store dreng sin far?

Anmeld

19. marts 2011

chael

mia1981 skriver:

Er gravid med 18 dage til termin. Har i forvejen et barn fra et tidligere forhold.

Er blevet alene for en uges tid siden. Var med til at tage beslutningen... men det er jo stadig ikke sjovt.

Far vil ikke se barnet og det må jeg sige skuffer mig... men igen det bliver nok bedre end have ham rendene her 3 timer om ugen til samvær. Og nu vil han også have lavet en test på om barnet er hans.... OG DET SKAL HAN VÆRE VELKOMMEN TIL, tumpen ved godt det kun kan være ham, men man skal jo lige være på tværs... BEVARES!!!

Skal have en veninde med til fødselen, så det er ok... ikke det sammen som hvis han var der, men bedre end igenting

Det jeg er bange for er selvfølgelig at skal klare alt selv når jeg kommer hjem, MEN også hvordan det bliver at ligge på barselsafdelingen med baby alene Kan man i sådan en situation klare at se alle de andre nybagte mødre og fædre dele deres glæde om den lille nye, når man selv kun er sig selv??? Nogle der har prøvet det???

De fædre der bare vil være "på tværs" og få lavet en test på om det er deres, burde serøst aldrig have lov til at være sammen med deres børn!!

At de vil være bekendt at slæbe det lille barn igennem en blodprøve, hvor den lille baby bare ligger og skriger, føj siger jeg bare, de skulle skamme sig noget så grusomt!!!

Jeg håber han kommer på bedre tanker, og ærgeligt der ikke findes en roligere måde at få vished om((

Held og lykke fremover!

*Camilla 12+3

Anmeld

19. marts 2011

mia1981

henh01 skriver:

Nej det er da klart ikke ok. Og hvem vil vælge en far til der fra start har valgt en fra???

Puha synes det er en meget sørgelig situation. Men godt barnet kommer til at have en ómsorgsfuld mor og bror. Ser din store dreng sin far?

Ja det køre heldigvis fint, med fast hver torsdag og hveranden weekend.... Selvfølgelig er vi ikke enige om alt, men han vil trods alt sin søn( og rigtig meget enda)

Skrev til min eks igår om han ville vide når jeg havde født og om han ville se ham..... men han gad ikke svare. Kan han seriøst være så ligeglad, eller lukker han bare af for at gøre det nemmere for sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.