Så starter jeg (om vores "kur")

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2008

Astrid P

Astrid P skriver:

Første delmål hedder 7,7 kg inden 1.januar. Det er ambitiøst, men ikke umuligt!
Jeg har ikke målt mig idag, for jeg kunne ikke finde et målebånd. Men det må være et af projekterne for den næste uges tid.

Motionsmæssigt har jeg ikke være så sej idag, til gengæld er der kun blevet spist sundt, groft og grønt!

Mit mål for ugen er at nå mindst 2 gåture (a' 4 km) og 3 x motionscykel (a' 45 min). Alt derudover er bonus!

Jeg vil lige advare om, at dette er et selvrosende indlæg så det batter!

Jeg har været MEGA sej i denne uge... Ud over at opfylde de mål jeg havde sat mig på motionsfronten, så gik vi også lige en tur på 7 km i går formiddags! Jeg har spist godt og fornuftigt hele ugen - pånær lørdag hvor der røg en del kulhydrater indenbords (kartofler, brød og ikke mindst ØL), og det bliver belønnet på vægten som siger -1,1 kg. I fredags var den endda en del længere nede, men det må være den fra i morges der tæller i dette regnskab.

Så jeg er stolt og godt tilfreds!

Knuzzer fra Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2008

Anja

Ja, så er jeg også med !

Fødslen tog nogle kg, men mangler stadig 15 kg som jeg gerne vi af med.

Har ikke helt nogle delmål, de kg skal bare af ! Håber amningen hjælper

Jeg er jo desværre ikke så pokkers mobil pga kejsersnittet, så motionen må komme ordentligt indover, når der er gået de der 6-8 uger, men så er det også op på motionscyklen og ned på gulvet og lave pilates til dvd.

I går var jeg ude at gå en tur på 45 min - ret godt klaret 6 dage efter ks, når jeg selv skal sige det, så jeg satser da på, at der skal blive til en lille gåtur med barnevognen de fleste dage. Når jeg igen må løfte på Elias, så er det min 5 km hver dag jeg går, hvis jeg vælger at gå ud at aflever ELLER hente - og så 10 km,hvis jeg går begge gange !! Det må sgu da give noget i længden

Så status er her - START NU --> MÅL minus 15 kg

Anja

Anmeld

20. oktober 2008

Susan1978

jeg kan ikke prale af den store aktivitet, bortset fra en ordentlig omgang spinning både mandag og onsdag.

torsdag fredag havde jeg fri og var i centrum og hygge med en veninde om torsdagen og med min mor om fredagen og det blev desværre til sandwich begge dage.

jeg har pga menses haft kvalme og været skidt tilpas (må være pga spiralen) så det er minimalt hvad der er kommet ned.. så vægten sagde imorges

-1 kg.

håber det kan blive væk.. for det ser jo pænt ud.

En ny uge truer og jeg er ved god motivation især fordi jeg jo har vænnet min mave til ikke at spise så store portioner/. håber det holder.

Susan

Anmeld

20. oktober 2008

ka li ja

fuck!!!!

jeg vil så gerne.... men har sgu lige købt en kage igen i dag!!!!

jeg vejer mig i morgen tidlig og så tager jeg den der fra... blir sgu så misundelig når jeg hører om jeres vægtab.. og jeg ved jo jeg kan, jeg skal bare nosse mig sammen....

tror måske jeg skulle finde mig et nyt arb, det kunne være det ville hjælpe lidt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.