Bette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2008

Rasmine

Brød i ovnen aka. rogn i dåsen aka...???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2008

Astrid P

Stære i kassen?

Anmeld

13. oktober 2008

bette

Astrid P skriver:

Såfremt linket virker, så er den her:

http://viewer.zmags.com/showmag.php?magid=105565&nocache=Oct200819#/page10/

synes den ser god ud.. og ja jeg ville også vælge til 2 børn.. så er der også mere plads..
det eneste jeg liiige kan sige er at du skal tjekke efter om velkroen er god nok.. altså om den klæber godt nok.. ellers synes jeg faktisk den ligner en jeg godt kunne finde på at købe.. hvis jeg altså lige viste den fandtes. grrrrrrr

Anmeld

13. oktober 2008

linemus

Jeg ville kigge på, hvordan den bliver spændt fast på cyklen. Vi har købt vores i Aldi til 999,- og den fungere ganske udmærket, men jeg er lidt træt af den der fastgørelsesmåde. Det er ligesom to plader, der spændes på den vandrette stang på cyklen, hvor indersiden er formet efter stangen. Metallet er beklædt med gummi - eller var, for det er faldet halvt af efter den har stået udefor i vinter (dog under tag). Pladerne spændes ved at skrue på et rundt håndtag, og jeg kan næsten ikke stramme den godt nok, så nogengange vipper den og begynder at skabe for egerne i hjulet, så jeg må stoppe og rette på den. Men måske funger den, hvis man har nogle flere muller. Der burde bare findes en bedre måde at gøre det på.

Knus Line

Anmeld

13. oktober 2008

bette

linemus skriver:

Jeg ville kigge på, hvordan den bliver spændt fast på cyklen. Vi har købt vores i Aldi til 999,- og den fungere ganske udmærket, men jeg er lidt træt af den der fastgørelsesmåde. Det er ligesom to plader, der spændes på den vandrette stang på cyklen, hvor indersiden er formet efter stangen. Metallet er beklædt med gummi - eller var, for det er faldet halvt af efter den har stået udefor i vinter (dog under tag). Pladerne spændes ved at skrue på et rundt håndtag, og jeg kan næsten ikke stramme den godt nok, så nogengange vipper den og begynder at skabe for egerne i hjulet, så jeg må stoppe og rette på den. Men måske funger den, hvis man har nogle flere muller. Der burde bare findes en bedre måde at gøre det på.

Knus Line

hehe sådan fungere min... altså line måske lidt styrketræning ville gøre godt til mormor armene.. hihi
min fungere fint..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.