Bette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. oktober 2008

Astrid P

Fandt du nogensinde en god cykeltrailer? Og hvis du gjorde, hvilken endte du så med at vælge?
Vi er gået igang med at lede efter en, og det er virkelig en jungle. Derfor tænkte jeg at jeg måske kunne få lov til at nyde godt af dine overvejelser og erfaringer .

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2008

bette

jamen det kommer an på om du vil have en brugt eller en ny?

Anmeld

13. oktober 2008

Astrid P

Det kommer lidt an på prisen... Der er en på tilbud i Kvickly i denne uge som er sat ned fra 2000 til 1000, og det er jo ikke så slemt. Men der er jo måske en grund til at den er så billig!
Jeg regner med at vi ønsker os tilskud til en i jule/fødselsdagsgaver...
Men det skal meget gerne være en med plads til to børn, og så skal man gerne kunne bruge den som jogger også!

Anmeld

13. oktober 2008

bette

men jeg ville have købt en croozer fra babysam.. synes den er super lækker.. og nem at manøvre rundt med .. og så følger det hele med.. både jogger, alm "klapvogn" og som cykeltrailer..

men dagen inden jeg ville ud og købe den fik jeg et tilbud fra en veninde.. som havde en brugt.. og der slog jeg til.. og ved ik helt hva mærke det er..??! kunne hun heller ik svare på.. men synes den er god.. tror bare ik den er nær så god som croozeren er..
tror det er vigtigt at traileren i sig selv ikke vejer meget.. for så bliver den lidt tung at køre med..

men ja det er sku ej jungle.. en sindssyg en.. !

Anmeld

13. oktober 2008

bette

Astrid P skriver:

Det kommer lidt an på prisen... Der er en på tilbud i Kvickly i denne uge som er sat ned fra 2000 til 1000, og det er jo ikke så slemt. Men der er jo måske en grund til at den er så billig!
Men det skal meget gerne være en med plads til to børn, og så skal man gerne kunne bruge den som jogger også!

okay.. en croozer er skisme dyr.. det er 3200 for en tvilling..

hmm har du ik et billede af den?

Anmeld

13. oktober 2008

Astrid P

Den fra Kvickly?

Anmeld

13. oktober 2008

bette

Astrid P skriver:

Den fra Kvickly?

ja?

Anmeld

13. oktober 2008

Astrid P

13. oktober 2008

Rasmine

Astrid P skriver:

2 børn???

Anmeld

13. oktober 2008

Astrid P

HAHA... Ja, den skal jo gerne kunne bruges længe, ikke?

Bare rolig, der er ikke brød i ovnen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.