Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Prinsesse2ben skriver: Det var sødt sagt Tror det var den dejlige varme sommersol der gjorde det meste. Her i vinterperioden er jeg så bleg at jeg næsten bliver bange når jeg ser mig selv i spejlet.
Det var sødt sagt Tror det var den dejlige varme sommersol der gjorde det meste. Her i vinterperioden er jeg så bleg at jeg næsten bliver bange når jeg ser mig selv i spejlet.
Haha Det er vidst et typisk dansker-fænomen!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissGeoh skriver: Hvor er du smuk.
Hvor er du smuk.
Hiih, hvor sødt sagt!!!
Hehehe... jeg har ikke en eneste alene-billede efter Tristan fødsel... det er nok meget typisk!
Men du får lige et par stykker af de sidste fra min graviditet :
Maggieh skriver: .. og dig alene
..
og dig alene
det kræver lige en del søgning i div albumer...
men fandt godt nok dem her...
Et af de få billeder af mig, hvor jeg står alene . Billedet er fra sidste sommer, hvor jeg var til barnedåb hos en fra min familie . Havde det ikke særlig godt den dag, pga en ond visdomstand med betændelse i .
misslea skriver: heheh... det var altså lidt svært at finde et billede af KUN mig, som er nyt.... jeg plejer at have Wilma på armen, når der bliver taget billeder!!! Så de her er altså fra før Wilma blev født!!
heheh... det var altså lidt svært at finde et billede af KUN mig, som er nyt.... jeg plejer at have Wilma på armen, når der bliver taget billeder!!! Så de her er altså fra før Wilma blev født!!
Åhhh, hvor er du køn! Ligefrem smuk Hold da op. Og sikke en udstråling.
Wow
tænkte da lige wow hvor ser du godt ud med mave (blev lidt misundelig)
Macaab skriver: De kalder mig Pizza-face
De kalder mig Pizza-face
Jamen, jamen du er da så lækker
Et af de nyeste billeder af mig. Taget i Thailand i december måned.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128