Må jeg se et billede af dig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

hc=k

Maggieh skriver:

ej hvor viiiiiiildt hvor meget har du tabt? 

Jeg har tabt 23 kg nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Aves.

NR3ønskebarn skriver:

Ihhh altså mange tak Jeg døjer dog meget med bumser Og det er satme ikke til at komme af med Så på det billede har jeg make up på ggg..

Åhh, det er da træls...læste et sted at det kunne være fordi man manglede et eller andet...åh, var det kalk eller-...? der var noget med noget...eller c-vit. Hører lige min mutti ad...

Men du er rigtig smuk, med en lækker udstråling..

Anmeld

18. marts 2011

Anitta Kristiansen

misslea skriver:

1000 tak!!!! Jeg saaaavner også den fine Wilma-mave engang imellem...!!!

kunne ikke stå for lige at lure din profil.  der har du jo et fantastisk billede af dig selv som brud. årh. smukt smukt. 

Anmeld

18. marts 2011

malenecl

Det er nogen måneder gammelt, det er mig den rødhåret

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. marts 2011

Dansker I Holland

Eva. skriver:

Åhh, det er da træls...læste et sted at det kunne være fordi man manglede et eller andet...åh, var det kalk eller-...? der var noget med noget...eller c-vit. Hører lige min mutti ad...

Men du er rigtig smuk, med en lækker udstråling..

Ja ok det kan godt være at jeg mangler noget vitamin noget

Tak det siger min mand osse til mig hver eneste dag Selvom jeg dog ikke selv kan se det.. Og ja det er træls, for jeg har døjet med bumser siden jeg var 14-15 år...

Anmeld

18. marts 2011

K.Rehder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. marts 2011

Diana...

hc=k skriver:

Jeg har mit før-efter billede som jeg er meget stolt af

Hold da op det er bare super flot du ser jo brand godt ud 

Anmeld

18. marts 2011

misslea

Dinna88 skriver:

Åh, det var så lidt. Det er bare sandheden - som du ser ud på billederne, så er du en af dem, hvis jeg gik forbi dig på gaden, så ville tænke videre over den naturlige skønhed! Jeg er lidt facineret af at der findes kvinder der er sindssygt smukke, uden at de behøver at gøre noget for det. Med smuk mener jeg selvfølgelig hvad JEG synes er helt vildt, så det skal heller ikke forståes som at jeg synes der er grimme mennesker. Haha, nu ledte jeg mig selv ud i noget jeg ikke kan forklare mig ud af på skrift. Damn it

Heheh.. hvor er du SKØN!!!

Det er ALTID så dejligt, når man får den slags at vide...!!! Det kan jeg leve højt på hele weekeden... og ISÆR i aften, hvor jeg skal ud med tøserne for første gang, siden vi fik Wilma.. hihi!!!

Så 1000 tak for det...

Anmeld

18. marts 2011

misslea

Anitta Kristiansen skriver:

kunne ikke stå for lige at lure din profil.  der har du jo et fantastisk billede af dig selv som brud. årh. smukt smukt. 

hihi hvor er du sød!!! Jaaaah dén dag, var også bare SÅ fantastisk...

Anmeld

18. marts 2011

misslea

Anitta Kristiansen skriver:

kan jeg godt forstå, men så haar du et dejligt unge i stedet jeg glæder mig bare til overhovedet at kunne se det også få et dejligt barn men du ser altså også godt ud uden  

Heheh.. ja sådan tænkte jeg også i starten...!!!

Jeg ELSKEDE at være gravid... bortset lige fra den sidste uge, hvor jeg var SÅ utålmodig.. heheh!!!

Og 1000 tak igen igen igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.