Må jeg se et billede af dig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Frøken J.

Zette skriver:

Okay, men du kan jo prøve at finde tråden (jeg orker det ikke) så vil du helt sikkert forstå det. Det er nok en tråd før din tid..

Men den var slem - som i storslem. 

Og som Eva så fint skriver hvis man har det godt indenvendigt behøver man ikke polere det ydre. 

Så alle mennesker, der godt kan lide at gøre noget ud af sig selv, de har det dårligt indenvendigt? Ja, nu bliver jeg sku alligevel lidt stødt. Jeg har det SKØNT med mig selv! Jeg har tabt min overvægt, og kan lide det jeg ser i spejlet. Men derfor kan jeg da stadig godt lide at fremhæve mine bedste træk og iklæde mig noget pænt tøj. Det er ikke ensbetydende med, at jeg har det dårligt med mig selv indeni.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Dinna88

..

og dig alene  

Lige de første jeg fandt  Og de er så meget forskellige. det hvor jeg har min dejlige hanekam (som ligger ned) er fra 9. klasse  forandring fryder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. marts 2011

o1Mutte

Her er et helt nyt billede fra igår

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. marts 2011

Corn

Laulund87 skriver:

Hmm jeg skal lige overveje om du er tilgivet...

Haha ja det kunne være et kønt syn

Men okay, du er tilgivet igen, igen

Du kan ikke stå for mig, sikkert fordi jeg er fra Randers af(sagt med den klassiske Randers-accent)

Anmeld

18. marts 2011

Aves.

Secrets skriver:

Så alle mennesker, der godt kan lide at gøre noget ud af sig selv, de har det dårligt indenvendigt? Ja, nu bliver jeg sku alligevel lidt stødt. Jeg har det SKØNT med mig selv! Jeg har tabt min overvægt, og kan lide det jeg ser i spejlet. Men derfor kan jeg da stadig godt lide at fremhæve mine bedste træk og iklæde mig noget pænt tøj. Det er ikke ensbetydende med, at jeg har det dårligt med mig selv indeni.

Nu var det mig der skrev det og nej, det var ikek det jeg mente, det var den anden vej rundt...

Anmeld

18. marts 2011

Laulund87

Macaab skriver:

Du kan ikke stå for mig, sikkert fordi jeg er fra Randers af(sagt med den klassiske Randers-accent)

Haha det er da helt sikkert derfor!

Anmeld

18. marts 2011

smokin

Secrets skriver:

stop nu lige det hønsefnideri. Det du indikerer der har jeg aldrig sagt. 

Og tillykke med dit vægttab, det var da rigtig dejligt. 

Anmeld

18. marts 2011

Cris

hc=k skriver:

Jeg har mit før-efter billede som jeg er meget stolt af

Flot!!!!!!

Anmeld

18. marts 2011

Laulund87

Macaab skriver:

Og kan du så lige komme med et billede

Anmeld

18. marts 2011

smokin

Eva. skriver:

Nu var det mig der skrev det og nej, det var ikek det jeg mente, det var den anden vej rundt...

Ja man kan jo altid læse det man gerne selv vil læse. Jeg fattede din pointe og jeg er helt enig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.