lidt uvidenskabelige tanker om opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

AnneBJ

Tjuhl skriver:

altså...jeg ved ikke noget om opkast! jeg er datter af en kvinde der NÆGTER at brække sig. hun holder det simpelthen inde til det ryger ud i den anden ende. HVER gang  og jeg var ligesådan indtil Sol indfandt sig i min krop. jeg har lidt en teori om, at jeg brækkede mig for de sidste 28 år under graviditeten  

men jeg er svært glad for dine stikord i bunden af indlægget

Sjvot - jeg har også kun kastet op meget få gange i mit liv... indtil jeg blev gravid that is.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Hej navlere. Det gør pisse oooondt!!!!

Hun skal da bare gøre ligesom Zafir. Så kan vi følge med på første række!

Hehe... Så "frisk" er jeg ikke Men opdateringen er stadig ret enkel - her sker ikke en skid!! 

Anmeld

23. marts 2011

Milka

Tjuhl skriver:

altså...jeg ved ikke noget om opkast! jeg er datter af en kvinde der NÆGTER at brække sig. hun holder det simpelthen inde til det ryger ud i den anden ende. HVER gang  og jeg var ligesådan indtil Sol indfandt sig i min krop. jeg har lidt en teori om, at jeg brækkede mig for de sidste 28 år under graviditeten  

men jeg er svært glad for dine stikord i bunden af indlægget

jeg kan heller ikke finde ud af at kaste op og har kun gjort det få gange i mit liv. synes virkelig det er det mest frygtelige!

sorry for stikordene. men det var virkelig spektakulært, op ad væggene osv. stakkels lille pige 

min mor fortalte engang om en patient der var svært forstoppet og endte med en eksplosiv omgang fecal opkast. se det er klamt 

Anmeld

23. marts 2011

oo

Milka skriver:

jeg kan heller ikke finde ud af at kaste op og har kun gjort det få gange i mit liv. synes virkelig det er det mest frygtelige!

sorry for stikordene. men det var virkelig spektakulært, op ad væggene osv. stakkels lille pige 

min mor fortalte engang om en patient der var svært forstoppet og endte med en eksplosiv omgang fecal opkast. se det er klamt 

og her sidder jeg midt i min ostemad!

Anmeld

23. marts 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Hehe... Så "frisk" er jeg ikke Men opdateringen er stadig ret enkel - her sker ikke en skid!! 

Ha ha ha det er så i orden. He he...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.