lidt uvidenskabelige tanker om opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Milka

AnneBJ skriver:

Ja faktisk... Sjovt du nævner det! Er vågnet op (for jeg har trods alt sovet lidt ) med tudser i halsen og snot i næsen...

Imorgen? Jo tak - det ville være rart 

forresten så plejer vi herinde på navlestrengen at opdatere hinanden umiddelbart før, under og efter fødslen, så du tager den bærbare med, ikke? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

AnneBJ

Milka skriver:

forresten så plejer vi herinde på navlestrengen at opdatere hinanden umiddelbart før, under og efter fødslen, så du tager den bærbare med, ikke? 

Jeg ved ikke om der er net på sygehuset Men jeg har Annas nummer, så hvis jeg magter det i kampens hede skal jeg nok opdatere Jer, og ellers som minimum efter!

Anmeld

18. marts 2011

Milka

AnneBJ skriver:

Jeg ved ikke om der er net på sygehuset Men jeg har Annas nummer, så hvis jeg magter det i kampens hede skal jeg nok opdatere Jer, og ellers som minimum efter!

dejligt  glæder mig til at høre om!

Anmeld

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

åh nej lyder som hun bliver voldsomt ked af det, stakkels barn dog 

Det gør hun også... Derfor hader jeg at besøge læger med hende. Hun burde jo ellers kende dem eller såved hun bare, at de altid er "onde"

Da hun  var yngre og skulle til tjek på hjerteagd. kom der 10-12 læger ind i elevatoren, hold op hun skreg... -og så er der godt nok langt til 7 sal....

Anmeld

18. marts 2011

anna-jonas

Jeg tror ikke at hun kastede op, fordi hun ikke kunne tåle maden...................det kan også skyldes at hun har fået en maveinfluenza, eller bare har fået træk på maven.

Anmeld

18. marts 2011

<3

Hm jeg skal ikke udelukke din fine teori men Tjalfe har faktisk kun kastet op få gange som en to gange hvor det ikke var hans kolik/underudviklede tarmsystem der drillede fra 2mdr til ca.14mdr. Nå det jeg ville frem til er at de få gange har det handlet om at han enten har overspist mad, fx hans 2års fødselsdag, hvor der var lagkage ud over hele hans seng... Eller i februar hvor han var syg - feber og ondt i hovedet, og kaster op fordi hans syge krop ikke kunne klare at han spiste så hurtigt. Han var i øvrigt feber fri næste dag og ingen diarre eller lign. Så jeg tror at min teori er at der ingen regler på den måde er på opkast. Man siger at mht. intolerance og allergi er det stærke mavesmerter og evt. opkast.

Ked af at skyde din teori i stykker Har du fundet ud af noget mere?

Anmeld

19. marts 2011

Barbamama

Milka skriver:

Hej navlere. Det gør pisse oooondt!!!!

Hun skal da bare gøre ligesom Zafir. Så kan vi følge med på første række!

Anmeld

19. marts 2011

Milka

michella80 skriver:

Hej navlere. Det gør pisse oooondt!!!!

Hun skal da bare gøre ligesom Zafir. Så kan vi følge med på første række!

Anmeld

21. marts 2011

Jules

Viktor og mig prøvede noget lignede sidste weekend... Vi brækkede os kun 1-2 gange hver... Og ja det var heller ikke fordøjet :S Puh ha altså :( 

Da vi kom i dsgpleje fik jeg fortalt det og det var jeg så ikke den eneste der havde været ude for .... Så mon ikke det var noget virus eller.... Ja... jeg troede jo det var influenza... Meeeeen.... nej det tror jeg nu alligevel ikke....

Anmeld

22. marts 2011

oo

altså...jeg ved ikke noget om opkast! jeg er datter af en kvinde der NÆGTER at brække sig. hun holder det simpelthen inde til det ryger ud i den anden ende. HVER gang  og jeg var ligesådan indtil Sol indfandt sig i min krop. jeg har lidt en teori om, at jeg brækkede mig for de sidste 28 år under graviditeten  

men jeg er svært glad for dine stikord i bunden af indlægget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.