grødstart og søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

de-wett

henh01 skriver:

Hej tøser.

Noam har i lang tid sovet fra kl. 19.30-5-7 stykker, han begyndte at vågne og være sulten om natten, så vi besluttede at starte rigtig op på grød igår - han har før smagt kartoffel/blomkåls mos, og så har han smagt lidt grød ifm at vi har siddet med noget. I går aftes fik han noget majsgrød, blandet med MME og en masse vand at drikke dertil og han spiste overraskende meget. Herefter fik han resten af den flaske hvoraf jeg havde brugt noget til at tynde grøden op med.

Han sov kl. 19.30 som altid, men i nat var han så vågen KONSTANT, altså som i KONSTANT!

Han lavede prut 2 gange her til morgen (læs: kl. 4.45) og måske er det det der har trykket.

Hvordan sov Jeres efter grødstart? Og er der noget andet vi kan gøre for at han bliver ordentlig mæt og ikke for mæt?

Jeg er næsten lie startet op på grød med lillepigen fordi hun ikke rigtig gider det mme mere hun er snart 4 måneder.

Hun får det om aftenen istedet for aftenflasken og det mætter hende lige så godt som flasken. Hu får det omkring halv6-6 også vågner hun først mellem hlv5 og 5 og skal hae falske Det var helt det samme som dengang hun kun var på flaske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

silden85

må man godt give dem vælling når de er 4 mdr ? der står 6 mdr i bøgerne og på pakkerne?, som de bedre om natten, hvis de får en flask vælling?

Anmeld

18. marts 2011

mullesmith2

Har også lige givet mine drenge på præcis 4mdr idag, Kartoffelmos for første gang her til eftermiddag, de elskede det bare  de spiste en lille smule og spiste en flaske hver med 130ml mme bagefter.

Jeg blendede kartoflerne og blandede derefter 2 tsk fulde smør i og mme indtil det blev sådan tynd mos. De delte om portionen så derfor jeg kom to tsk smør i  Nu er jeg spændt på hvordan de reagere i nat. Vækker dem inden vi går i seng og giver dem en flaske.

Anmeld

22. marts 2011

*A*

mullesmith2 skriver:

Har også lige givet mine drenge på præcis 4mdr idag, Kartoffelmos for første gang her til eftermiddag, de elskede det bare  de spiste en lille smule og spiste en flaske hver med 130ml mme bagefter.

Jeg blendede kartoflerne og blandede derefter 2 tsk fulde smør i og mme indtil det blev sådan tynd mos. De delte om portionen så derfor jeg kom to tsk smør i  Nu er jeg spændt på hvordan de reagere i nat. Vækker dem inden vi går i seng og giver dem en flaske.

Hvordan gik det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.