Brød helt sammen her til aften :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg håber at det snart ser lysere ud for dig, stort kram til dig.

Tusinde tak for tanken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Zafir

Anonym skriver:

Åhhh ja, den selvbebrejdelse  På søndag har jeg tid, og der tager jeg i motionscenter. Hvis jeg ikke kommer i motionscenter, så går jeg i hvert fald en tur. Vejret skulle jo blive så flot  Så kan børnene jo også komme med på en lille gåtur, og manden vil sikkert også med.

Nu vil jeg i hvert flad i seng, for uden søvn duer jeg slet ikke. Tak for sludren, det var rigtig dejligt at blive hørt. Og sov godt, når du kommer så langt

Tak tak Sov du rigtig godt. Krydser fingre for din vej op

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Tak tak Sov du rigtig godt. Krydser fingre for din vej op

Tak

Anmeld

18. marts 2011

mulle7430

Anonym skriver:

Jeg har virkelig kæmpet denne vinter for at holde depressionen og angsten på afstand. Og nu flød bægeret altså over her til aften. Angsten har bare luret hele dagen, og da jeg fik snakket med manden om det, flød det hele bare ud af mig. Jeg er lettet nu, men ved godt at den følelse ikke varer evig. Angsten og depressionen vil snige sig ind igen. Jeg ved at jeg får det bedre så snart foråret for alvor kommer, sådan er det altid. Men lige nu virker det bare som om der er meget lang tid til.

Min mand vil gerne have at jeg begynder på min antidepressive medicin, jeg har det stående. Jeg kan slet ikke overskue det, for jeg har det jo ikke konstant dårlig. De fleste som ikke kender mig supergodt ville slet ikke bemærke at jeg har haft det dårligt. Orker ikke at tale med lægen, orker ikke at jeg igen skal se i øjnene at jeg har en snert af sygdom igen. Der går alligevel et par uger før medicinen virker, og så er vejret jo allerede bedre.

Tak fordi du læste med. Jeg er bare så ked af det og modløs, og havde lige brug for at dele det med nogle.

Jeg er anonym, da jeg ikke kan overskue at familie og venner skal vide det.

hejsa

du trænger til en kæmpe ved lige præsic hvordan du har det...men jeg synes du skal tage din medicin...du vil få det bedre...jeg har fået det i mange mange men holdt fra den ene dag til den anden...måtte godt nok ikke men lægen sage vi kunne godt prøve  og jeg kom desværre meget langt ud hvor jeg næsten mistet livet ( 3 gange )  men er startet igen efter min mor´s og svigermor´s død sidste år for kunne ikke klar mere alt gjor ondt.. fik angst som jeg aldrig havde prøvet før og blev RIGTIG bange fik et anfald hvor jeg blev hentet ar ambulancen og kørt på sygehus for viste ikke hva det var ...men har det så godt nu at jeg er kommet ud i praktik og er blevet meget mere glad og har overskud nu..ville ønske jeg kunne hjælpe dig for ved hvor svært det er ....men du er MEGET velkommen til og skrive privat til mig  jeg lytter gerne på dig

mange  fra mig

Anmeld

18. marts 2011

Anonym trådstarter

mulle7430 skriver:

hejsa

du trænger til en kæmpe ved lige præsic hvordan du har det...men jeg synes du skal tage din medicin...du vil få det bedre...jeg har fået det i mange mange men holdt fra den ene dag til den anden...måtte godt nok ikke men lægen sage vi kunne godt prøve  og jeg kom desværre meget langt ud hvor jeg næsten mistet livet ( 3 gange )  men er startet igen efter min mor´s og svigermor´s død sidste år for kunne ikke klar mere alt gjor ondt.. fik angst som jeg aldrig havde prøvet før og blev RIGTIG bange fik et anfald hvor jeg blev hentet ar ambulancen og kørt på sygehus for viste ikke hva det var ...men har det så godt nu at jeg er kommet ud i praktik og er blevet meget mere glad og har overskud nu..ville ønske jeg kunne hjælpe dig for ved hvor svært det er ....men du er MEGET velkommen til og skrive privat til mig  jeg lytter gerne på dig

mange  fra mig

Hold da op en hård omgang du har været igennem. Her til morgen har jeg det bedre, og så kan jeg jo næsten overbevise mig selv om at jeg ikke er syg. Ved det godt, det er ikke særlig fornuftig, og jeg skal også ned til lægen, meeeen, kæft hvor det her altså svært og forvirrende  Jeg er simpelthen bare så bange for at jeg bare er doven og uoplagt i stedet for syg, og at jeg ikke vil indse det. Lyder mærkeligt ved det godt, for egentlig ved jeg godt, at jeg ikke er doven, men forvirringen er bare total i mit hovede.

Heldigvis er min angst ikke så slem at den hæmmer mig på samme måde som den før har gjort. Nu er den der bare som en underliggende nevøsitet eller...ja angst. Det er noget mærkeligt noget at forklare

Sidste vinter da jeg var i behandling fortalte min læge mig også at hvis man går med flere ubehandlede depressioner, så øges risikoen for at de bliver kroniske. Det vil jeg jo heller ikke risikere, for det er jo en vanvittig invaliderende sygdom.

Åhhhhhh....hvorfor er det egentlig så svært at ringe til lægen

Anmeld

18. marts 2011

mulle7430

Anonym skriver:

Hold da op en hård omgang du har været igennem. Her til morgen har jeg det bedre, og så kan jeg jo næsten overbevise mig selv om at jeg ikke er syg. Ved det godt, det er ikke særlig fornuftig, og jeg skal også ned til lægen, meeeen, kæft hvor det her altså svært og forvirrende  Jeg er simpelthen bare så bange for at jeg bare er doven og uoplagt i stedet for syg, og at jeg ikke vil indse det. Lyder mærkeligt ved det godt, for egentlig ved jeg godt, at jeg ikke er doven, men forvirringen er bare total i mit hovede.

Heldigvis er min angst ikke så slem at den hæmmer mig på samme måde som den før har gjort. Nu er den der bare som en underliggende nevøsitet eller...ja angst. Det er noget mærkeligt noget at forklare

Sidste vinter da jeg var i behandling fortalte min læge mig også at hvis man går med flere ubehandlede depressioner, så øges risikoen for at de bliver kroniske. Det vil jeg jo heller ikke risikere, for det er jo en vanvittig invaliderende sygdom.

Åhhhhhh....hvorfor er det egentlig så svært at ringe til lægen

du får lige en kæmpe  mere fra mig

og husk på du er IKKE dovnen...

kan du ikke skrive til lægen en mail det kan jeg nemmelig til min og det gør det meget nemmere ihvertfalde for mig og fortale hvordan jeg har det .....

håber du får en super dag trods alt

og er der noget er du stadig velkommen til og skrive

knus fra mig

Anmeld

18. marts 2011

Anonym trådstarter

mulle7430 skriver:

du får lige en kæmpe  mere fra mig

og husk på du er IKKE dovnen...

kan du ikke skrive til lægen en mail det kan jeg nemmelig til min og det gør det meget nemmere ihvertfalde for mig og fortale hvordan jeg har det .....

håber du får en super dag trods alt

og er der noget er du stadig velkommen til og skrive

knus fra mig

Tak, og det er måske en ide at skrive til ham, så er der ligesom hul på posen. Tak tak tak.

Anmeld

18. marts 2011

mulle7430

Anonym skriver:

Tak, og det er måske en ide at skrive til ham, så er der ligesom hul på posen. Tak tak tak.

det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.