Brød helt sammen her til aften :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Anonym trådstarter

112233 skriver:

Fuldstændig... Ja jeg har min mand... Men det er vel også begrænset hvor længe de holder til det.. Nå ville ikke stjæle din tråd... Men du er ikke alene...

Du stjæler ikke min tråd. Det er rart at man ikke er alene i alle de kaotiske følelser. Min mand vil gøre alt det bedste han kan. Men der er altså et eller andet med mænd. Han vil gerne lige hurtig finde en løsning på det og jeg har mest brug for at han bare lytter. Men jeg ved jo at han mener det godt. Kæft han er min støtte, jeg ville ikke klare det uden ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Zafir

Anonym skriver:

Jeg har haft et par samtaler med psykolog og har også talt med lægen om det. Men mine depressioner er sæsonbestemt, altså vinterdepressioner. Noget med at lyset hæmmer et stof i hjernen, og når der om vinteren så kommer for meget af dette stof, så påvirker det et andet stof, som der så kommer for lidt af. Og det sidste stof er et som påvirker humøret og overskuddet. Det kommer omkring november og forsvinder igen sidst på foråret. Jeg tager lysterapi, og det er en af grundene til at jeg har kunnet udvære medicin denne vinter, nu hjælper lyset bare kun når jeg sidder ved det, og når jeg så slukker, ja så er jeg tilbage ved udgangspunktet.

Men overvejer at tilmelde mig i et motionscenter. Motion skulle jo også have en gavnlig effekt.

Lys - også varme!!! (sauna, dampbad og lignen) og motion Det er i hvertfald rigtig godt. - Også finde ud af, hvad der kan få din hjerne til selv at producere seritonin (staves?! ) For det er en ond cirkel, når hjernen stopper det. Så skal den igang igen... Og når den kommer igang igen, så kan den godt blive bedre selv

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Lys - også varme!!! (sauna, dampbad og lignen) og motion Det er i hvertfald rigtig godt. - Også finde ud af, hvad der kan få din hjerne til selv at producere seritonin (staves?! ) For det er en ond cirkel, når hjernen stopper det. Så skal den igang igen... Og når den kommer igang igen, så kan den godt blive bedre selv

Åhhhhh jaaaa varme. Trænger til varme, sauna eller sol, det er lige meget. Bare varme. Jeg skal på ferie om en måned, er bare så bange for at være dårlig, ked af det og have angst når vi skal afsted. Sådan havde jeg det nemlig sidste år da vi var afsted, og det er så surt når man nu har en uges ferie med familien.

Jeg skal jo have brudt det her på den ene eller den anden måde. Tror måske at motion vil virke hurtigere end medicin, og jeg ved at min mand vil støttte mig i, at jeg kan tage afsted om aftenen.

Anmeld

17. marts 2011

Zafir

Anonym skriver:

Åhhhhh jaaaa varme. Trænger til varme, sauna eller sol, det er lige meget. Bare varme. Jeg skal på ferie om en måned, er bare så bange for at være dårlig, ked af det og have angst når vi skal afsted. Sådan havde jeg det nemlig sidste år da vi var afsted, og det er så surt når man nu har en uges ferie med familien.

Jeg skal jo have brudt det her på den ene eller den anden måde. Tror måske at motion vil virke hurtigere end medicin, og jeg ved at min mand vil støttte mig i, at jeg kan tage afsted om aftenen.

Så er det bare IGAAAAANG i morgen Det er fedt at træne også sidde og kokse ien sauna i 10-15 min bagefter.
Også hjem og knalde kæresten. Så får man sku fuld boost til hjernen

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Så er det bare IGAAAAANG i morgen Det er fedt at træne også sidde og kokse ien sauna i 10-15 min bagefter.
Også hjem og knalde kæresten. Så får man sku fuld boost til hjernen

Ha, ja det ville han da elske  Åh, et lille kærligt spark er altid godt

Anmeld

17. marts 2011

Zafir

Anonym skriver:

Ha, ja det ville han da elske  Åh, et lille kærligt spark er altid godt

Jeg håber i hvertfald at du kommer udover det, så det kommer til at blive bedre med det i fremtiden, så du ikke falder så dybt, når du falder

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Jeg håber i hvertfald at du kommer udover det, så det kommer til at blive bedre med det i fremtiden, så du ikke falder så dybt, når du falder

Tak for det. Det er netop det, det handler om for mig. Ikke at komme for langt ud. Jeg er blevet meget bedre til at mærke symptomerne i god tid. Men jeg kan godt mærke, at der ligger et stort arbejde foran mig. Jeg skal altså lære at acceptere at det ikke er noget jeg skal kæmpe mig igennem, men at jeg skal kontakte lægen ligeså snart jeg mister kontrollen over det. Øv, ris til egen røv

Anmeld

17. marts 2011

Zafir

Anonym skriver:

Tak for det. Det er netop det, det handler om for mig. Ikke at komme for langt ud. Jeg er blevet meget bedre til at mærke symptomerne i god tid. Men jeg kan godt mærke, at der ligger et stort arbejde foran mig. Jeg skal altså lære at acceptere at det ikke er noget jeg skal kæmpe mig igennem, men at jeg skal kontakte lægen ligeså snart jeg mister kontrollen over det. Øv, ris til egen røv

Aaaaarmen altså!! - Det du IKKE må, er at dunke dig selv ovenihovedet med det du IKKE har gjort, - om det så er ris til egen røv eller ej
Du skal hellere fokusere alt hvad du kan af energi på fremtiden i stedet for. - Ikke se tilbage og tænke dårlige tanker. Bare fremad og op

Anmeld

17. marts 2011

Chamomile

Jeg håber at det snart ser lysere ud for dig, stort kram til dig.

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Aaaaarmen altså!! - Det du IKKE må, er at dunke dig selv ovenihovedet med det du IKKE har gjort, - om det så er ris til egen røv eller ej
Du skal hellere fokusere alt hvad du kan af energi på fremtiden i stedet for. - Ikke se tilbage og tænke dårlige tanker. Bare fremad og op

Åhhh ja, den selvbebrejdelse  På søndag har jeg tid, og der tager jeg i motionscenter. Hvis jeg ikke kommer i motionscenter, så går jeg i hvert fald en tur. Vejret skulle jo blive så flot  Så kan børnene jo også komme med på en lille gåtur, og manden vil sikkert også med.

Nu vil jeg i hvert flad i seng, for uden søvn duer jeg slet ikke. Tak for sludren, det var rigtig dejligt at blive hørt. Og sov godt, når du kommer så langt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.