Mor til Frederic skriver:
stopped med at tage sol da jeg blev gravid og det er jo ved at være laaang tid siden nu...
Og har aldrig taget p piller...
Har tænkt på om der er noget på min mors side, men de er alle døde og har været det de sidste 7-8 år. Så aner bare intet.
Min hjerne skal helst være 210% sikker på at der er en grund til at gå til lægen, så jeg ikke bare tager deres tid for ingenting..
Må indrømme at det er ret mærkeligt at 'kunne følge med dem'. De kan side med ½ cm mellemrum og 1 mdr senere er der så mange på samme lille område at det ligner en stor plet.
Men nok også fordi jeg tænker; det er nok ingenting, for kræft syge taber sig helt uhæmmet - bliver dårlige osv. Hvilket ikke passer på mig, så har tænkt - det er nok bare de skide hormoner der bliver ved med at drille med at producere flere pletter...
Man kan godt få modermærkekræft selvom det er "lang" tid siden, at du stoppede med at tage sol.
Du skal et smut til lægen i hvert fald for at udelukke det, det er derfor du har en læge.. omend ikke for din egen så for din mand og dit barns skyld 
Anmeld