update; de brune pletter mm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.289 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

Så kom dagen...

Kort fortalt blev vi begge sendt videre...

Men fik et chok over at se vores læge have forandret sig så meget på det ½ år siden sidst vi var hos hende. Og har selv ikke haft tid hos hende siden 8 ugers undersøgelsen... Hun så godt nok gammel ud, ikke pænt sagt men sandt.

Hun started med at kigge på frederic's lilletå'er, som ligger slemt omme på siden så selv hans negl bliver slidt ned. Men ellers dejlige sunde og flotte fødder. Så hun laved en henvisning til den nye børne ortopæd i kolding.

Mine pletter var næste dags orden...

Hader at vise krop frem, så lagde ud med dem oppe i hovedbund, hvor af jeg kun har kunnet selv se de 2 af dem. Hun mærked på den over øret og gik videre til den omme i nakken ( som jeg endnu ikke har set selv) og udbrød; den er godt nok slem, den er helt anderledes end den under armen - helt anden form - kanter og farve. Hun så på nogle flere og lod fingerne føle hvor 'hæved' de er. 

Dom; helt klart de skal undersøges af hudlæge - især den omme i nakken...

Fik også snakket med hende spise/hospitals pædagog idag og vi blev enige om at skulle mødes den 4 april alle sammen på børne afd. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

roenlund

Jeg har ikke så meget at sige men du kan få et  og så håber jeg i hurtigt kommer til og kan få nogle svar.

Anmeld

24. marts 2011

Lillefe

Puha... giv lige en update når du ved nærmere om de pletter.. syntes godt nok det er lidt skræmmende 

Anmeld

24. marts 2011

roenlund skriver:

Jeg har ikke så meget at sige men du kan få et  og så håber jeg i hurtigt kommer til og kan få nogle svar.

tak...

Hende sekr. ved hudlægen sagde at jeg skulle prøve at ringe igen i morgen - for så var der er en chance for at egen læge havde fået skrevet i journal...

Er godt nok spændt på hvornår den indkaldelse til frederic kommer. Da vi nu er oppe på 3 ture til kolding i april/maj, no wonder at han bliver ved med at sige han bor ude på syghus...

Godt jeg har en fleksibel arbejdsplads hvor vi er som en lille familie...

Anmeld

24. marts 2011

Perl skriver:

Puha... giv lige en update når du ved nærmere om de pletter.. syntes godt nok det er lidt skræmmende 

Det ska jeg nok, egen sagde noget med at de havde specielt lys halløj de kunne lyse på de der pletter og se om der er nogle der skal fjernes til nærmere undersøgelser og hvilke der er ganske normale..

efter at have fået delte meninger ang de pletter jeg lagde ud på nettet - havde jeg tænkt, nå så er det nok ikke noget alligevel.

Men igen det kan sagtens være at hun sender alle videre med pletter, så har hun sin ryg fri...

Så tager det meget stille og roligt, selvom hendes kommentar til den ene gav bekymring. Så længe den/ de ikke er undersøgt, så tager vi dagene som de kommer - som de plejer..

Anmeld

24. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Mor til Frederic skriver:

Så kom dagen...

Kort fortalt blev vi begge sendt videre...

Men fik et chok over at se vores læge have forandret sig så meget på det ½ år siden sidst vi var hos hende. Og har selv ikke haft tid hos hende siden 8 ugers undersøgelsen... Hun så godt nok gammel ud, ikke pænt sagt men sandt.

Hun started med at kigge på frederic's lilletå'er, som ligger slemt omme på siden så selv hans negl bliver slidt ned. Men ellers dejlige sunde og flotte fødder. Så hun laved en henvisning til den nye børne ortopæd i kolding.

Mine pletter var næste dags orden...

Hader at vise krop frem, så lagde ud med dem oppe i hovedbund, hvor af jeg kun har kunnet selv se de 2 af dem. Hun mærked på den over øret og gik videre til den omme i nakken ( som jeg endnu ikke har set selv) og udbrød; den er godt nok slem, den er helt anderledes end den under armen - helt anden form - kanter og farve. Hun så på nogle flere og lod fingerne føle hvor 'hæved' de er. 

Dom; helt klart de skal undersøges af hudlæge - især den omme i nakken...

Fik også snakket med hende spise/hospitals pædagog idag og vi blev enige om at skulle mødes den 4 april alle sammen på børne afd. 

for søren det var godt du kom afsted! jeg håber de bare skal fjernes og så er det det og at der så ikke kommer nye!!!

Anmeld

25. marts 2011

Ni-ko-li-ne skriver:

for søren det var godt du kom afsted! jeg håber de bare skal fjernes og så er det det og at der så ikke kommer nye!!!

ja det var så...

Håber de bliver væk og at der intet 'ondt' er i dem...

Anmeld

4. april 2011

Lady Marion <3

ja det var så...

Håber de bliver væk og at der intet 'ondt' er i dem...

Har du været ved hudlægen søde 

Anmeld

4. april 2011

Muffi<3 skriver:

Har du været ved hudlægen søde 

nej, skal have ringet...

Ringed jo til hudlægen samme dag, vi var ved lægen. Men der havde de ikke hørt noget endnu og hun bad mig ringe tilbage....

Anmeld

4. april 2011

Lady Marion <3

nej, skal have ringet...

Ringed jo til hudlægen samme dag, vi var ved lægen. Men der havde de ikke hørt noget endnu og hun bad mig ringe tilbage....

Aighh ,, hvordan tør du lade være ??

Modermærke kræft er ikke at spøge med , der er forskel på modermærke kræft og hud kræft ,,

Det er garanteret ingenting men hvad hvis ??

Du skylder din søn og mand at reagere på sådan noget også selvom svaret kan være grumt

Få nu ringet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.