18+1 og nu endelig med lidt babymave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

170811

Honnie's Wife:) skriver:

Ja, det kan jeg godt se at det gør Jeg gik til fodbold i 8 år, ville gerne have spillet amerikansk, men der var ingen pigehold

Måske skulle jeg begynde til lidt dans, hehe..

Kan godt forstå at du gerne vil vide det, det er jo træls at købe forkert farve tøj

Øv bøv, nej det er vist ikke rigtig en pige sport..

Nej det er jo lige det, og er sygmeldt så ville sy lidt tøj selv tror jeg, men kræver bare at jeg kender kønnet, kan jo ikke sy små babykjoler til fodbold drengen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Darling<3

170811 skriver:

Øv bøv, nej det er vist ikke rigtig en pige sport..

Nej det er jo lige det, og er sygmeldt så ville sy lidt tøj selv tror jeg, men kræver bare at jeg kender kønnet, kan jo ikke sy små babykjoler til fodbold drengen

Nej det er det bestemt ikke, det er jo også en voldsom sport, men ville stadig gerne, hvis der kom et hold

Joo, han kan da sagtens løbe rundt i kjole, tror bare det vil se noget underligt ud Hehe..

Du må sy noget neutralt, hvidt, stort, ??

Anmeld

17. marts 2011

170811

Nej det er det bestemt ikke, det er jo også en voldsom sport, men ville stadig gerne, hvis der kom et hold

Joo, han kan da sagtens løbe rundt i kjole, tror bare det vil se noget underligt ud Hehe..

Du må sy noget neutralt, hvidt, stort, ??

Arh får nok kønnet afvide på tirsadg, så jeg venter bare indtil da. kommer nok alligevel ikke forbi stof og stil inden tirsdag

Anmeld

17. marts 2011

Darling<3

Arh får nok kønnet afvide på tirsadg, så jeg venter bare indtil da. kommer nok alligevel ikke forbi stof og stil inden tirsdag

Jeg syer ikke selv, og kommer aldrig til det, men man ved jo aldrig hvor man lige kommer forbi

En lille uge, så ved du, hvad du får. Det bliver da dejligt: Ligger du så ikke lidt scannings billeder ind?

Anmeld

17. marts 2011

Pige2009

170811 skriver:

Tak ;p

Velbekomme

Anmeld

17. marts 2011

170811

Jeg syer ikke selv, og kommer aldrig til det, men man ved jo aldrig hvor man lige kommer forbi

En lille uge, så ved du, hvad du får. Det bliver da dejligt: Ligger du så ikke lidt scannings billeder ind?

jo selvf da, hvis jeg kan få fat i en scanner Får dem kun på papir jo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.