18+1 og nu endelig med lidt babymave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Darling<3

170811 skriver:

Så kom maven endelig. Nu er den der permanent, og ikke kun om aften. Jeg har set frem til denne fantastiske dag, jeg elsker min mave som er begyndt at vokse <3

Kæft du har en flot krop

Er sikker på at du nok skal få din ønskede baby mave inden længe Tillykke med graviditetenKender du kønnet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

170811

Honnie's Wife:) skriver:

Kæft du har en flot krop

Er sikker på at du nok skal få din ønskede baby mave inden længe Tillykke med graviditetenKender du kønnet?

Tak

Ja det håber jeg også!

Nej ikke endnu men skal til MD scanning på tirsdag, så håber at vi kan få det afvide der Er så spændt. Selvom min kæreste siger han kun kan lave fodbold gale drenge :p Haha..

Anmeld

17. marts 2011

170811

Nadia Foged skriver:

Jaaaa men ikke snart nok

Ja tiden går så hurtigt - synes bare der er såååå langt tid til men er der jo slet ikke hæ hæ ..

Men håber jeg kan se det næste gang, men er dejligt og tænke på jeg har en scanning 4 uger ekstra også hihih skøøønt

Har det på præcist samme måde som dig.  Hvornår har du termin?

Anmeld

17. marts 2011

Darling<3

170811 skriver:

Tak

Ja det håber jeg også!

Nej ikke endnu men skal til MD scanning på tirsdag, så håber at vi kan få det afvide der Er så spændt. Selvom min kæreste siger han kun kan lave fodbold gale drenge :p Haha..

Haha, det er typisk mænd at sige sådan Min kæreste vil også have små fodbold tosser Eller en Caroline Wosniaki 

Anmeld

17. marts 2011

170811

Haha, det er typisk mænd at sige sådan Min kæreste vil også have små fodbold tosser Eller en Caroline Wosniaki 

HAHA! Fedt Det skal bare være en sportsnørd uden lige åbenbart.

Jeg tror nu også mest på en dreng, for der er virkelig mange drenge i familien. Men nu må vi se, er simpelthen så spændt

Anmeld

17. marts 2011

Darling<3

170811 skriver:

HAHA! Fedt Det skal bare være en sportsnørd uden lige åbenbart.

Jeg tror nu også mest på en dreng, for der er virkelig mange drenge i familien. Men nu må vi se, er simpelthen så spændt

Tror jeg vil lokke vores børn til at gå til dans, eller måske lidt ballet Haha 

Håber i får det DU gerne vil have, hihi...

Anmeld

17. marts 2011

170811

Tror jeg vil lokke vores børn til at gå til dans, eller måske lidt ballet Haha 

Håber i får det DU gerne vil have, hihi...

Haha dans er også fantastisk, jeg ville selv gå til ishockey da jeg var lille, men der var ingen skøjtehal i nærheden, så det blev dans istedet. Det gik jeg så til i over 10 år.. Det giver en lækker krop Haha.

Jeg er fuldstændig ligeglad, vil bare gerne vide det snart

Anmeld

17. marts 2011

Nadia Foged

170811 skriver:

Har det på præcist samme måde som dig.  Hvornår har du termin?

23 juni glæder mig helt vildt

Hvad med dig?

Anmeld

17. marts 2011

Darling<3

170811 skriver:

Haha dans er også fantastisk, jeg ville selv gå til ishockey da jeg var lille, men der var ingen skøjtehal i nærheden, så det blev dans istedet. Det gik jeg så til i over 10 år.. Det giver en lækker krop Haha.

Jeg er fuldstændig ligeglad, vil bare gerne vide det snart

Ja, det kan jeg godt se at det gør Jeg gik til fodbold i 8 år, ville gerne have spillet amerikansk, men der var ingen pigehold

Måske skulle jeg begynde til lidt dans, hehe..

Kan godt forstå at du gerne vil vide det, det er jo træls at købe forkert farve tøj

Anmeld

17. marts 2011

170811

Nadia Foged skriver:

23 juni glæder mig helt vildt

Hvad med dig?

17. august.!  synes bare der er så længe til. 5 mdr idag, præcist.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.