18+1 og nu endelig med lidt babymave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.741 visninger
25 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

170811

Så kom maven endelig. Nu er den der permanent, og ikke kun om aften. Jeg har set frem til denne fantastiske dag, jeg elsker min mave som er begyndt at vokse <3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Nadia Foged

Fin lille babyhule - pludselig går det bare stærkt

Anmeld

17. marts 2011

Pige2009

Fin mave

Anmeld

17. marts 2011

170811

Nadia Foged skriver:

Fin lille babyhule - pludselig går det bare stærkt

Kan slet ikke vente. Har gået og ventet på den bule siden uge 10 haha, så nu må den gerne blive kæmpe stor :p

Anmeld

17. marts 2011

170811

Baagøe skriver:

Fin mave

Tak ;p

Anmeld

17. marts 2011

Nadia Foged

170811 skriver:

Kan slet ikke vente. Har gået og ventet på den bule siden uge 10 haha, så nu må den gerne blive kæmpe stor :p

Mon ikke den bliver det

Ej er jo meget forskelligt, men jeg er nået dertil hvor jeg elsker at maven vokser - helt fantastisk

Anmeld

17. marts 2011

170811

Nadia Foged skriver:

Mon ikke den bliver det

Ej er jo meget forskelligt, men jeg er nået dertil hvor jeg elsker at maven vokser - helt fantastisk

Du er også lige lidt længere henne end mig. Er misundelig på alle folk der er længere henne end mig :p Haha synes bare min egen tid går så langsomt, og alle andre går så hurtigt.

Anmeld

17. marts 2011

Nadia Foged

170811 skriver:

Du er også lige lidt længere henne end mig. Er misundelig på alle folk der er længere henne end mig :p Haha synes bare min egen tid går så langsomt, og alle andre går så hurtigt.

Hehe sådan har jeg det også men synes nu tiden er begyndt at gå hurtigt men ikke hurtigt nok ! vil til den scanning!!!

Anmeld

17. marts 2011

170811

Nadia Foged skriver:

Hehe sådan har jeg det også men synes nu tiden er begyndt at gå hurtigt men ikke hurtigt nok ! vil til den scanning!!!

Haha kan huske da jeg var til NF scanning i starten af februar. Der fik jeg tid til MD scanning den 22 marts, og jeg tænkte bare f*** der er lang tid til, det bliver jo aldrig den 22. marts. Nu er det virkelig snart, så tiden går alligevel, selvom man ikke selv synes det ;D haha, det bliver også meget snart den 8. april

Anmeld

17. marts 2011

Nadia Foged

170811 skriver:

Haha kan huske da jeg var til NF scanning i starten af februar. Der fik jeg tid til MD scanning den 22 marts, og jeg tænkte bare f*** der er lang tid til, det bliver jo aldrig den 22. marts. Nu er det virkelig snart, så tiden går alligevel, selvom man ikke selv synes det ;D haha, det bliver også meget snart den 8. april

Jaaaa men ikke snart nok

Ja tiden går så hurtigt - synes bare der er såååå langt tid til men er der jo slet ikke hæ hæ ..

Men håber jeg kan se det næste gang, men er dejligt og tænke på jeg har en scanning 4 uger ekstra også hihih skøøønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.