Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Det er da dødnemt. Jeg bruger som regel sej- eller rødspættefilét, men også laks. Du kan sagtens fortsætte med at lave mos til en uge ad gangen og så blot tilsætte lidt af jeres sovs fra jeres mad hver dag - det er da også nemt
Det er da dødnemt. Jeg bruger som regel sej- eller rødspættefilét, men også laks.
Du kan sagtens fortsætte med at lave mos til en uge ad gangen og så blot tilsætte lidt af jeres sovs fra jeres mad hver dag - det er da også nemt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
W.. skriver: Ja det er rigtig nemt men det med sovsen er sgu besværligt vi rører ikke sovs herhjemme
Ja det er rigtig nemt men det med sovsen er sgu besværligt vi rører ikke sovs herhjemme
Får I aldrig kødsovs, kotelletter i fad, eller gryderetter?
Baagøe skriver: Får I aldrig kødsovs, kotelletter i fad, eller gryderetter?
Kødsovs ind imellem, men ingen koteletter eller gryderetter, nej Jeg hader gammeldags dansk mad Spiser salat, grøntsager, masser af fisk og kylling
W.. skriver: Kødsovs ind imellem, men ingen koteletter eller gryderetter, nej Jeg hader gammeldags dansk mad Spiser salat, grøntsager, masser af fisk og kylling
Så er det enten nødt til at være besværligt eller også må du lægge stil om Ej, pjat. Men der findes vel også spændende udenlandske retter med sovs osv.
Baagøe skriver: Så er det enten nødt til at være besværligt eller også må du lægge stil om Ej, pjat. Men der findes vel også spændende udenlandske retter med sovs osv.
W.. skriver: Haha, ja tilbage til kartofler og sovs ellers tak! Nej, jeg må jo så lave speciel sovs til lillemanden
Haha, ja tilbage til kartofler og sovs ellers tak! Nej, jeg må jo så lave speciel sovs til lillemanden
Held og lykke med det
Forøvrigt er sovs jo mange ting. Det kan også være f.eks. stuvet hvidkål eller spinat, hvilket Laura elsker at få
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128