Smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

mor_sabina

Tjuhl skriver:

det hele handler om indstilling og vejrtrækning - hvis du spørger mig. ja mine veer gjorde ondt, men jeg synes ikke de var ulidelige og jeg følte absolut ikke jeg var ved at dø. de krævede al min koncentration og jeg var glad for jeg havde forberedt mig så godt helt fra starten af graviditeten og kunne mine vejrtrækninger på rygraden, viste hvilke stillinger der hjalp under fødslen osv. jeg følte på intet tidspunkt behov for smertestillende.

du kan GODT klare det! du skal bare trække vejret rigtigt og arbejde MED dine veer og ikke imod

Hvade det fuldtændig sådan første gang. Jeg var forberedt, og fulgte virkelig godt med mine veer. Men anden gang kunne jeg overhovedet ikke styre dem, det var nogle helt anderledes kraftige veer. Så ved ikke hvad jeg kal råde dig til ..forbered dig

Men begge gange har mine føltes som meget kraftige mens merter, og kun iddet foran på maven. Ikke i ryggen som nogen oplever.

Men du KAN klare det så lad være med at vælre bange for det om ikke andet kan du få noget smertetillende, det hjælper ngen at tænke sådan

Held og lykke ihvertfald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

lykkekevin

jeg har nu født to gang den først gang trod jeg virkelig jeg skulle dø jeg havde snyde veer i 4 døgn og havde snart ikke sovet min snyde veer var lige så lang og hård som de rigtgi men de gjor bare ikke noget jeg fik eip som var guds gave men da min krop var helt ødelagt rystet jeg så slemt og de havde ikke set en ryste så mget. da fik de rigtig veer til hun var ude efter 5 timer 15 min.

min anden fødsel var en drøm men den var rigtig hård fra jeg mærket den 1 veer til han var ude 2 timer 5 min fra jeg var 3 cm åben til jeg måtte prasse 10 cm gik der lige knap 20 min jeg nåde ikke at få noget imod det da det gik så stærkt og er i dag glad for det da jeg syntes det var nemmer at arbjde i prasse perioden og tog korter tid..

jeg syntes ikke det gjord ondt at prasse nogen af dem ud da man kan arbejde med den veer der er, så af alt smerten er den den jeg vil have det svier måske lidt og spænder.

jeg vil aldrig mere være gravid (siger jeg nu) ved ikke om nogen år igen. da det har været hårdt begge gang men jeg har ikke noget i mod at føde igen

mvh mor til 2 

Anmeld

17. marts 2011

lykkekevin

ups glemt at ratte stave fejl..

mit råd er slap af og tag det som det kommer. og så at du har en med du virkelig stoler på og som kan hjælpe dig igennem det hvis det er lidt svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.