jeg har nu født to gang den først gang trod jeg virkelig jeg skulle dø jeg havde snyde veer i 4 døgn og havde snart ikke sovet min snyde veer var lige så lang og hård som de rigtgi men de gjor bare ikke noget jeg fik eip som var guds gave men da min krop var helt ødelagt rystet jeg så slemt og de havde ikke set en ryste så mget. da fik de rigtig veer til hun var ude efter 5 timer 15 min.
min anden fødsel var en drøm men den var rigtig hård fra jeg mærket den 1 veer til han var ude 2 timer 5 min fra jeg var 3 cm åben til jeg måtte prasse 10 cm gik der lige knap 20 min jeg nåde ikke at få noget imod det da det gik så stærkt og er i dag glad for det da jeg syntes det var nemmer at arbjde i prasse perioden og tog korter tid..
jeg syntes ikke det gjord ondt at prasse nogen af dem ud da man kan arbejde med den veer der er, så af alt smerten er den den jeg vil have det svier måske lidt og spænder.
jeg vil aldrig mere være gravid (siger jeg nu) ved ikke om nogen år igen. da det har været hårdt begge gang men jeg har ikke noget i mod at føde igen
mvh mor til 2
Anmeld