Smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.335 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

dunja

God aften piger.

jeg sidder lidt og tænker på at jeg snart skal føde ( er i 37 uge)

det er sku lidt skræmmende, jeg har snakket med min jordmoder om fødslen osv og med veninder.

hvordan oplevet i jeres veer ? var det virkelig såååååå ulideligt som man tit hører eller er det noget der er til at klare.

hører tit piger sige at de troede de skulle dø  men det er nok lidt overdrevet hehe men er veer virkelig det slemmeste der findes ?

jeg er ikke den bedste til smerte så jeg er forberedt på et helved med en god slutning

godaften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

dunja

dunja skriver:

God aften piger.

det er sku lidt skræmmende, jeg har snakket med min jordmoder om fødslen osv og med veninder.

hvordan oplevet i jeres veer ? var det virkelig såååååå ulideligt som man tit hører eller er det noget der er til at klare.

hører tit piger sige at de troede de skulle dø  men det er nok lidt overdrevet hehe men er veer virkelig det slemmeste der findes ?

jeg er ikke den bedste til smerte så jeg er forberedt på et helved med en god slutning

godaften

Hov uge 28

Anmeld

16. marts 2011

Bryndis

dunja skriver:

God aften piger.

godaften

Det er meget forskelligt hvordan man mærker smerten i veerne og hvor ens smertetærskel ligger.
Jeg syns da at det gjorde skide ondt og når man først er i det så tror man da at man skal dø men alligevel så ved man at det går over inden for kort tid og at der så kommer et barn ud af det.
Jeg har haft to fantastiske fødsler som gjorde af helveds til ondt. Men gør det gerne igen for smerten forsvinder igen meget hurtigt

Anmeld

16. marts 2011

L.J.L

dunja skriver:

God aften piger.

godaften

Ja det gør helvedes ondt! På grund af de mange konstante smerter føles det næsten som en ud af kroppen oplevelse. Men lad være med at frygte fødslen for selvom det gør ondt vil det være dit livs bedste oplevelse bagefter

Anmeld

16. marts 2011

oo

det hele handler om indstilling og vejrtrækning - hvis du spørger mig. ja mine veer gjorde ondt, men jeg synes ikke de var ulidelige og jeg følte absolut ikke jeg var ved at dø. de krævede al min koncentration og jeg var glad for jeg havde forberedt mig så godt helt fra starten af graviditeten og kunne mine vejrtrækninger på rygraden, viste hvilke stillinger der hjalp under fødslen osv. jeg følte på intet tidspunkt behov for smertestillende.

du kan GODT klare det! du skal bare trække vejret rigtigt og arbejde MED dine veer og ikke imod

Anmeld

16. marts 2011

BabyThilde

Jeg tror det er SÅ forskelligt fra person til person.

Jeg følte absolut ikke at jeg skulle dø. Kan huske at det bedste ved veer er, at lige så snart veen er færdig glemmer du hvordan det føles til den så starter igen, og man så tænker ..nåe ja...

Jeg fødte min datter helt uden nogen form for smertestillende og jeg gør det gerne igen. Håber det hjalp lidt, tror bare det er vigtigt at huske på hva der kommer ud af det i sidste ende

Håber du får en dejlig fødsel.

Anmeld

16. marts 2011

dunja

Det også det jeg regnet med at folk ville svare hehe

men hvad gør man ikk for at få sin guldklump i sine arme

er presse veerne de slemmeste ? eller er det når man presser hoved skulderne osv ud ?

Anmeld

16. marts 2011

dunja

BabyThilde skriver:

Jeg tror det er SÅ forskelligt fra person til person.

Jeg følte absolut ikke at jeg skulle dø. Kan huske at det bedste ved veer er, at lige så snart veen er færdig glemmer du hvordan det føles til den så starter igen, og man så tænker ..nåe ja...

Jeg fødte min datter helt uden nogen form for smertestillende og jeg gør det gerne igen. Håber det hjalp lidt, tror bare det er vigtigt at huske på hva der kommer ud af det i sidste ende

Håber du får en dejlig fødsel.

Min drøm er også at føde UDEN nogen form for smertelindring, men jeg frygter lidt jeg ikk klarer det, også vil jeg nok blive lidt skuffet over mig selv

mange tak

Anmeld

16. marts 2011

dunja

Tjuhl skriver:

det hele handler om indstilling og vejrtrækning - hvis du spørger mig. ja mine veer gjorde ondt, men jeg synes ikke de var ulidelige og jeg følte absolut ikke jeg var ved at dø. de krævede al min koncentration og jeg var glad for jeg havde forberedt mig så godt helt fra starten af graviditeten og kunne mine vejrtrækninger på rygraden, viste hvilke stillinger der hjalp under fødslen osv. jeg følte på intet tidspunkt behov for smertestillende.

du kan GODT klare det! du skal bare trække vejret rigtigt og arbejde MED dine veer og ikke imod

Jeg er bare meget stædig så jeg håber jeg husker på min vejrtrækning for min egen skyld

Anmeld

16. marts 2011

BabyThilde

dunja skriver:

Min drøm er også at føde UDEN nogen form for smertelindring, men jeg frygter lidt jeg ikk klarer det, også vil jeg nok blive lidt skuffet over mig selv

mange tak

Du skal ikke blive skuffet, og det er absolut ikke nogen skam at bede om smertestillende. Jeg fødte min datter på under 7 timer, tænker dem der går i mange mange flere timer, kan jeg da udemærket godt forstå hvis de vil have noget mod smerterne.

Tror bare du skal gøre hvad du finder bedst i siturationen smertestillende eller ej. Jeg er sikker på at du klarer det SÅ fint!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.