Mettemus skriver:
Det lyder lidt som den måde jeg forestiller mig det kommer til at foregå her. Måske er det meget smart lige at se hvordan de andre gør?
Hvordan klarer du så omklædningen inden turen hjemad igen?
Når vi stiger op af svømmehallen pakker jeg hende godt ind i et håndklæde så hun ikke kommer til at fryse. Ligger hende på puslemåtten igen, uden for bruserens stråler. Bliver selv færdig i badet, og tager hende med i bad. Giver hende et tørt håndklæde på, og svinger et om mig selv. får tørret hende så hun ikke bliver kold, og giver hende lidt af hendes tøj på. Der er så varmt og fugtigt i sådan et svømme-omklædningsrum. Så tager jeg undertøj på, og hun begynder altid at brokke sig der. Så jeg giver hende alt hendes tøj på (undtaget overtøj) og så får hun noget at spise, hun er altid meget træt, og når hun får noget at spise falder hun i søvn. Så har jeg ro til at blive færdig selv, og skal ikke stresse mens hun ligger enten på puslemåtte, eller håndklæde på gulvet. Når jeg er færdig får hun overtøj på stille og roligt, og ryger enten i autostol, eller liften, og hjemover turen så går 
Anmeld