Babysvømning og omklædning- how to?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

morethanperfect

Mettemus skriver:

Hvordan gør du det så? Ligger han på gulvet mens du selv hopper i svømme suit eller sidder han på din hofte? Det er da lige til at komme til skade af.... Hmmm...

Håber det er smartere der hvor vi har meldt ham til - ellers er 1000 kr for en halv sæson godt nok mange penge

Ja .. Så ligger jeg ham på en puslepude ved min side og så skifter jeg ham når jeg selv er færdig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Maja88

Mettemus skriver:

Haha - men du har da i det mindste tænkt på det

Jeg har bare meldt ham til, og så er problemerne begyndt at melde sig her bagefter. Har også tænkt på hvad sådan en lille trold bruger af badetøj - bare en badeble eller en badeble med badebukser uden over? Måske jeg skulle begynde at komme mere ud...

ved at man i dgi huset i herning ikke kun må bruge badeble.. der skal man have de specielle badebukser indtil de er 3 år

Anmeld

16. marts 2011

NinaNymannMadsen

Mettemus skriver:

Det lyder som gode fasciliteter - håber på det samme her hos os!

det er også meget dejligt vi har de ting. det gør det lidt nemmere.
nu er min datter så efterhånden så gammel at hun kan stå ved siden af mig eller være i badekar hvilket de også har mens jeg bader. så det er kun dejligt.

håber da også i har gode faciliteter i jeres svømmehal.

Anmeld

16. marts 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

OK, det lyder også smart....

Mon ikke der er et eller andet puslearrangement, når det nu er et regulært babysvømmehold?

Og hvorfor har du overhovedet tid til at svare - burde du ikke føde nu?

Jeg har hørt om flere steder hvor folk simpelthen har opgivet babysvømning fordi svømmehallen slet ikke er indrettet til det.. Men ellers er det jo tilladt at ringe og spørge, så ved du ligesom hvad du skal forberede dig på... 

Åh altså, jeg har ikke andet end tid, har jo først termin søndag, og tror jeg går mindst en uge over... 

Anmeld

16. marts 2011

otlitrom

Mettemus skriver:

Haha - men du har da i det mindste tænkt på det

Jeg har bare meldt ham til, og så er problemerne begyndt at melde sig her bagefter. Har også tænkt på hvad sådan en lille trold bruger af badetøj - bare en badeble eller en badeble med badebukser uden over? Måske jeg skulle begynde at komme mere ud...

Her i byen er badebleer det de anbefaler på "opslaget" om babysvømning. De kan faktisk købes i billetlugen..

Der er pusleborde etc. i omklædningsrummet her i byen, men de er ikke i nærheden af bruseren, og hvordan man lige skal koordinere det skidt - det ander jeg simpelthen ikke!

Anmeld

16. marts 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Jeg har hørt om flere steder hvor folk simpelthen har opgivet babysvømning fordi svømmehallen slet ikke er indrettet til det.. Men ellers er det jo tilladt at ringe og spørge, så ved du ligesom hvad du skal forberede dig på... 

Åh altså, jeg har ikke andet end tid, har jo først termin søndag, og tror jeg går mindst en uge over... 

Jeg gjorde som du sagde og ringede derind - tænkte at det jo i virkeligheden ikke hjalp meget at vide hvordan andre svømmehaller så ud når det nu var min egent jeg skulle vide noget om (fjollet at oprette et indlæg i første omgang, I know!).

Så nu er jeg da blevet klogere

Anmeld

16. marts 2011

Diana...

I vores svømmehal er der masse plads til at pakere. Og inde i omklædningen er der pusle plads, kravlegård osv til hjælpe og ude i badet er der babybadekar og babystole man kan bruge til hjælp. 

Anmeld

16. marts 2011

CHD

Første gang er et logistisk mareridt!!!!

Men bare rolig allerede anden gang er du meget bedre klædt på til at klare det. Jeg havde i starten hans lift med og skiftede så til hans autostol. Jer er sikker på at I bliver super glade for svømning når først I kommer i gang

PS. husk at de andre I skal svømme med står i samme situation, og der er ingen grund til panik.

Anmeld

16. marts 2011

MaliksMor

føreste gang vi var i svømmehal med Malik, tog jeg liften med, og lagde ham i den imens jeg tog et mad. Også badet jeg ham bagefter.

Nu er han 10 måneder, og i Køge svømmehal har de badekar, så han sidder bare i det, imens jeg bader.. (lige ved siden af mig selvf)

Anmeld

16. marts 2011

SiLiMiMa

jeg ville også tage en autostol med til at "parkere baby i"

i vores svømmehal er der desuden baby-badekar til de små.

heise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.