Babysvømning og omklædning- how to?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.219 visninger
30 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Mettemus

Jeg har nu tilmeldt vores lille trold babysvømning, og kom så til at tænke på hvordan det foregår. Altså ikke selve svømningen, men hvordan klarer man lige omklædningen med sådan en lille størrelse - er der et sted man kan parkere ham mens mor/far bader og gør sig klar til at komme i bassinet?

DUMT spørgsmål fra novice-svømme-mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

morethanperfect

Mettemus skriver:

Jeg har nu tilmeldt vores lille trold babysvømning, og kom så til at tænke på hvordan det foregår. Altså ikke selve svømningen, men hvordan klarer man lige omklædningen med sådan en lille størrelse - er der et sted man kan parkere ham mens mor/far bader og gør sig klar til at komme i bassinet?

DUMT spørgsmål fra novice-svømme-mor

I vores svømmehal er der ingen steder man kan "parkere" dem .. Man skal ha dem hele tiden . Syns det såå besværligt at gå i svømmehallen med dem

Anmeld

16. marts 2011

AnneBJ

Kommer meget an på svømmehallen... Her i Kolding tager man den lille med sig, i fx autostol, og får sig selv badet og omklædt og ud i selve svømmehallen. Her er der så pusle- og badefaciliteter til lilleputten så de ikke når at blive kolde... 

Anmeld

16. marts 2011

NinaNymannMadsen

jeg ved at her i horsens har de hvertfald inde i kvindeomklædningsrummet, en kravlegård til at stå og de har også nogen skråstole og en stol der hænger man kan sætte sit barn i. og der er også nogen "puslepuder" af skumgummi mener jeg det er man kan ligge sit barn på mens man klæder om hvertfald. og tror da også at man så kan tage skræstolen med hen omkring baderummet så man kan holde et øje på barnet mens man selv bader. ellers må man klare det med baby på armen hvilket ikke er let.

Anmeld

16. marts 2011

Mettemus

morethanperfect skriver:

I vores svømmehal er der ingen steder man kan "parkere" dem .. Man skal ha dem hele tiden . Syns det såå besværligt at gå i svømmehallen med dem

Hvordan gør du det så? Ligger han på gulvet mens du selv hopper i svømme suit eller sidder han på din hofte? Det er da lige til at komme til skade af.... Hmmm...

Håber det er smartere der hvor vi har meldt ham til - ellers er 1000 kr for en halv sæson godt nok mange penge

Anmeld

16. marts 2011

otlitrom

Jeg synes ikke det er et dårligt spørgsmål! Jeg har selv tækt på det, efter en tur i svømmehallen den anden dag.. Og jeg har ikke engang født endnu. Tag lige bekymringerne på forskud

Så jeg er med på en kigger

Anmeld

16. marts 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Kommer meget an på svømmehallen... Her i Kolding tager man den lille med sig, i fx autostol, og får sig selv badet og omklædt og ud i selve svømmehallen. Her er der så pusle- og badefaciliteter til lilleputten så de ikke når at blive kolde... 

OK, det lyder også smart....

Mon ikke der er et eller andet puslearrangement, når det nu er et regulært babysvømmehold?

Og hvorfor har du overhovedet tid til at svare - burde du ikke føde nu?

Anmeld

16. marts 2011

Mettemus

Astasmor skriver:

jeg ved at her i horsens har de hvertfald inde i kvindeomklædningsrummet, en kravlegård til at stå og de har også nogen skråstole og en stol der hænger man kan sætte sit barn i. og der er også nogen "puslepuder" af skumgummi mener jeg det er man kan ligge sit barn på mens man klæder om hvertfald. og tror da også at man så kan tage skræstolen med hen omkring baderummet så man kan holde et øje på barnet mens man selv bader. ellers må man klare det med baby på armen hvilket ikke er let.

Det lyder som gode fasciliteter - håber på det samme her hos os!

Anmeld

16. marts 2011

Mettemus

kitty skriver:

Jeg synes ikke det er et dårligt spørgsmål! Jeg har selv tækt på det, efter en tur i svømmehallen den anden dag.. Og jeg har ikke engang født endnu. Tag lige bekymringerne på forskud

Så jeg er med på en kigger

Haha - men du har da i det mindste tænkt på det

Jeg har bare meldt ham til, og så er problemerne begyndt at melde sig her bagefter. Har også tænkt på hvad sådan en lille trold bruger af badetøj - bare en badeble eller en badeble med badebukser uden over? Måske jeg skulle begynde at komme mere ud...

Anmeld

16. marts 2011

MariaJ

Vi har taget bilstolen med ind, og haft hende i den mens jeg klæder om/bader. Det er ikke optimalt, men det fungerer. Husk et par ekstra håndklæder til at pakke omkring babyen, mens han/hun venter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.