Nupo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

samantha1986

Cris skriver:

Ingen grund til at købe sådan noget ulækker og dyr noget! Det er bare protein pulver med vitamin i! Det er meget bedre at spise din mad   En lille portion af et eller andet, en rugbrød eller noget lignende og en gulerødssalat ville gør meget bedre for din krop! En hjemmelavet smoothie, en portion havregryn og en salat... Der er mange sundere muligheder!

Problemet er at jeg har prøvet det. og når jeg så er sulten så har jeg tendens til at vælge forkerte og usunde ting til mad. og det er en kamp uden lige. Og jeg ville smadder gerne kunne sige jeg spiser de ting du skriver, men det virker bare ikke altid og slet ikke til frokost for det er der jeg falder i. Og derfor tænkte jeg på at nupo til dette måltid ville være godt for det var nemt som jeg gerne vil have frokost skal være.

Men ja et vægt tab er en kamp, men har prøvet det så mange gange uden resultat og når jeg ikke kan se jeg har tabt mig så opgiver jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

samantha1986

morethanperfect skriver:

Puha .. Så hold dig for næsen når du drikker det

Hi hi ja. og hurtig ned med det uden at smage på det. For puha jeg havde ikke lyst til at synke det. Jeg havde godt nok ikke troet det smagte så kunstigt. Hende i matas sagde det var ligesom milkshake. Jeg kan godt nok ikke så godt lide milkshake, men vil da sige at det smager bedre end nupo

Anmeld

16. marts 2011

morethanperfect

samantha1986 skriver:

Hi hi ja. og hurtig ned med det uden at smage på det. For puha jeg havde ikke lyst til at synke det. Jeg havde godt nok ikke troet det smagte så kunstigt. Hende i matas sagde det var ligesom milkshake. Jeg kan godt nok ikke så godt lide milkshake, men vil da sige at det smager bedre end nupo

Ej det da sleet ik ligesom milkshake ... 

Anmeld

16. marts 2011

samantha1986

morethanperfect skriver:

Ej det da sleet ik ligesom milkshake ... 

Nej det er godt nok synd at sige.. Men nu er det da prøvet

Anmeld

22. marts 2011

PsychedeliC

Jeg ved godt at tråden er lidt gammel. Jeg ved ikke om i stadig drikker nupo. Men så vil jeg hvert fald forfælle hvad jeg synes smager lækkert. Jeg drikker den med kakao. Jeg kommer vandet i en flaske og så kommer jeg flasken i fryseren. Jo koldere vandet er jo beder og gerne med lidt is klumper i. Så kommer man pulveret i og ryster godt igennem. Så synes jeg de smager rigtig godt faktisk . Jeg er super glad for slik og andre gode sager og hvis jeg får lyst til sådan en så tager jeg en nupo . Men jeg erstatter også et måltid

Anmeld

22. marts 2011

samantha1986

PsychedeliC skriver:

Jeg ved godt at tråden er lidt gammel. Jeg ved ikke om i stadig drikker nupo. Men så vil jeg hvert fald forfælle hvad jeg synes smager lækkert. Jeg drikker den med kakao. Jeg kommer vandet i en flaske og så kommer jeg flasken i fryseren. Jo koldere vandet er jo beder og gerne med lidt is klumper i. Så kommer man pulveret i og ryster godt igennem. Så synes jeg de smager rigtig godt faktisk . Jeg er super glad for slik og andre gode sager og hvis jeg får lyst til sådan en så tager jeg en nupo . Men jeg erstatter også et måltid

Jeg har prøvet den med jordbær, og den smagte så kunstig. Bagefter kom folk også og fortalte den med kakao var bedre. Men ligger inde med en hel pakke nupo med jordbær jeg håber at komme af med.

Ahh smart måde. så gør man det også mere spændende. Og det er lidt milkshake agtig. kan være jeg skal prøve det en dag

Jeg har købt deres bar som jeg har liggende som jeg bruger til et måltid eller hvis jeg er slik sulten. Det er super smart at man kan gøre det sådan og man føler ikke dårlig samvittighed som hvis man spiste slik

Anmeld

22. marts 2011

PsychedeliC

samantha1986 skriver:

Jeg har prøvet den med jordbær, og den smagte så kunstig. Bagefter kom folk også og fortalte den med kakao var bedre. Men ligger inde med en hel pakke nupo med jordbær jeg håber at komme af med.

Ahh smart måde. så gør man det også mere spændende. Og det er lidt milkshake agtig. kan være jeg skal prøve det en dag

Jeg har købt deres bar som jeg har liggende som jeg bruger til et måltid eller hvis jeg er slik sulten. Det er super smart at man kan gøre det sådan og man føler ikke dårlig samvittighed som hvis man spiste slik

Ja, jeg havde også undersøgt folks meninger om smagen på nettet og fandt frem til at de fleste bedst kunne lide den med kakao .

Første gang jeg smagte den kakao var det med alm. kold vand fra hanen og der smagte det meget grimt synes jeg.

Ja det er meget rart faktisk .

Anmeld

22. marts 2011

samantha1986

PsychedeliC skriver:

Ja, jeg havde også undersøgt folks meninger om smagen på nettet og fandt frem til at de fleste bedst kunne lide den med kakao .

Første gang jeg smagte den kakao var det med alm. kold vand fra hanen og der smagte det meget grimt synes jeg.

Ja det er meget rart faktisk .

Jeg havde læst at jordbær skulle være god. men vi har jo alle forskellige smagsløg.

Men må prøve den med kakao en dag sådan som du laver den.

Tak for rådet :-)

Anmeld

22. marts 2011

PsychedeliC

samantha1986 skriver:

Jeg havde læst at jordbær skulle være god. men vi har jo alle forskellige smagsløg.

Men må prøve den med kakao en dag sådan som du laver den.

Tak for rådet :-)

Ja det er meget forskelligt med hvad folk synes

Det var så lidt

Anmeld

22. marts 2011

tazz

Puha... bringer skidte minder frem

Jeg var sikker på, at tabe mig med kakao-udgaven, for hvergang den kom ned, var jeg ret sikker på, at kaste det hele op igen.

Jordbær udgaven kunne jeg holde i mig, men det var godt nok ingen fornøjelse... arhj, kan næsten smage det igen, ewewewew

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.