Nupo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.764 visninger
27 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

samantha1986

Vi er herhjemme gået på kur. Det er startet som en lille konkurrence med et hold venner som skal giftes til sommer.

Vi spiser egentlig forholdvis sund, og er begyndt i motion center fire gange om ugen. Jeg har købt nupo pulver med jordbær smag som skal erstatte et mellemmåltid eller frokost. I dag har jeg prøvet det som mellemmåltid. Men føj hvor det med jordbær smag smager forfærdeligt.

Har nogen af jer prøvet det med kakao smag og hvordan smager det? Jeg har også købt nupo bar for at se om det kunne være et alternativ. Men den med hasselnød var ikke lige mig. Har den med chokolade liggende som jeg håber er bedre.

Vil meget gerne have jeres erfaringer med Nupo. Og det skal siges det er kun som et måltidserstatter om dagen, sådan at jeg får alm mad hver dag også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

morethanperfect

samantha1986 skriver:

Vi er herhjemme gået på kur. Det er startet som en lille konkurrence med et hold venner som skal giftes til sommer.

Vi spiser egentlig forholdvis sund, og er begyndt i motion center fire gange om ugen. Jeg har købt nupo pulver med jordbær smag som skal erstatte et mellemmåltid eller frokost. I dag har jeg prøvet det som mellemmåltid. Men føj hvor det med jordbær smag smager forfærdeligt.

Har nogen af jer prøvet det med kakao smag og hvordan smager det? Jeg har også købt nupo bar for at se om det kunne være et alternativ. Men den med hasselnød var ikke lige mig. Har den med chokolade liggende som jeg håber er bedre.

Vil meget gerne have jeres erfaringer med Nupo. Og det skal siges det er kun som et måltidserstatter om dagen, sådan at jeg får alm mad hver dag også.

Ville råde dig til at købe det med smagen blåbær .. De andre smager af jern Det gør blåbær ikk

Anmeld

16. marts 2011

samantha1986

morethanperfect skriver:

Ville råde dig til at købe det med smagen blåbær .. De andre smager af jern Det gør blåbær ikk

Kan man godt få drikken med blåbær? De havde i matas kun med jordbær, kakao og cafelatte.

Anmeld

16. marts 2011

morethanperfect

samantha1986 skriver:

Kan man godt få drikken med blåbær? De havde i matas kun med jordbær, kakao og cafelatte.

Jeg ved ikke om man kan få det som pulver .. Men det andet smager af jern .. Altså man vender sig til det .. 

Anmeld

16. marts 2011

An&Jo

jeg drikker den med mango og vanille, og den er altså god nok synes jeg.. Jeg blender det med isterninger som der står på pakken de anbefaler og så er det altså bare bedre..

Anmeld

16. marts 2011

samantha1986

morethanperfect skriver:

Jeg ved ikke om man kan få det som pulver .. Men det andet smager af jern .. Altså man vender sig til det .. 

Det må jeg lige undersøge. For puha tvivler på jeg kommer igennem pakken med jordbær for føj den er dårlig.

Vil så også sige at jeg synes de der bar de mætter meget bedre end drikken

Anmeld

16. marts 2011

morethanperfect

samantha1986 skriver:

Det må jeg lige undersøge. For puha tvivler på jeg kommer igennem pakken med jordbær for føj den er dårlig.

Vil så også sige at jeg synes de der bar de mætter meget bedre end drikken

Ja det har du ret i .. men kakao er bedre end jordbær .. Men igen vil jeg sige man skal vende sig til kakao .. Hehe ..  Blåbær kan man drikke som youghurt .. Dem elsker jeg !

Anmeld

16. marts 2011

Cris

Ingen grund til at købe sådan noget ulækker og dyr noget! Det er bare protein pulver med vitamin i! Det er meget bedre at spise din mad   En lille portion af et eller andet, en rugbrød eller noget lignende og en gulerødssalat ville gør meget bedre for din krop! En hjemmelavet smoothie, en portion havregryn og en salat... Der er mange sundere muligheder!

Anmeld

16. marts 2011

samantha1986

morethanperfect skriver:

Ja det har du ret i .. men kakao er bedre end jordbær .. Men igen vil jeg sige man skal vende sig til kakao .. Hehe ..  Blåbær kan man drikke som youghurt .. Dem elsker jeg !

Kan godt være jeg skal prøve blåbær så. men er nok nødt til at tvinge mig igennem æsken af jordbær. for ellers har jeg kæresten på nakken over at have købt noget så dyrt og så ikke bruge det.

Anmeld

16. marts 2011

morethanperfect

samantha1986 skriver:

Kan godt være jeg skal prøve blåbær så. men er nok nødt til at tvinge mig igennem æsken af jordbær. for ellers har jeg kæresten på nakken over at have købt noget så dyrt og så ikke bruge det.

Puha .. Så hold dig for næsen når du drikker det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.