Nu går jeg på kur, nogen som vil joine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2008

ivfmarie

Det er da selvfølgelig ok "kun" at skive forskel fra uge til uge - det er trods alt det der betyder noget....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2008

ka li ja

Er det okay hvis man ikke gider at have vægt og mål liggende til offentligt skue, men nøjes med at notere hvordan det er gået i vægt og cm hver uge? Så vil jeg nemlig også gerne være med!

ja så vil jeg også gerne være med. jeg gider nemlig heller ikke ha vægten til offentlig skue.. eller anden skue. den holder jeg ski for mig selv!!

Anmeld

12. oktober 2008

Kaufie

Jeg hopper også med i båden (bare den ikke synker....) Der mangler stadig lige en 5 kg til min før-gravid-vægt - og den vægt, som giver grønt lys for operation lillebror/søster....

Anmeld

12. oktober 2008

Anja

Man kan jo evt offentliggøre sit overordende mål, altså antal kg der skal væk og så tælle ned derfra ....

Afhængig af hvor mange kg der ryger her den første uge efter fødslen, vil der for mit vedkommende stå:
Mål: 15 kg
Vægttab: ?

bare en ide

Anmeld

12. oktober 2008

Grynt

Jeg vil rigtigt gerne med på vognen om en måske  sundere livsstil  Altså det er ikke fordi jeg vil tabe mig som sådan og alligevel lidt. Det der er vigtigt for mig lige pt er at komme lidt igang med motionen. Faktisk har jeg lidt en ambition om at løbe dame løb til næste sommer her i Århus og rent faktisk GENNEMFØRE det. Nu VIL jeg fandme igang  Men syntes faktisk jeg er nået et stykke på vej eftersom smøgerne er droppet så nu skal motionstallet også lige lidt i vejret  Jeg gider ikke blive 40 fed og færdig men nærmere 40 fine and firm

Anmeld

12. oktober 2008

Tynen

Ihh, I lyder sgu allerede så sunde

Ville ønske jeg kunne gennemføre "sund mad hver dag"-stilen herhjemme, men allerede på 3. dagen begynder abstinenserne.
Arh - gad så godt være cårny light!

Anmeld

12. oktober 2008

Susan1978

ei jeg får totalt motivation af sådan noget her, men for hulan det er svært at holde.

jeg er jo allerede tilmeldt et slankehold, men tro ikke det gir mig nogen fordele, for vi har været igang i 1½ mdr nu og jeg har KUN tabt 2,5 kg..  men en masse cm og det er dem jeg går efter..  Men har så på intet tidspunkt heller fulgt deres madplan..  hey hvis i har lyst kunne jeg dele noget af det.. har f.eks en madplan for dagen.. hvis nogen har brugt for lidt rød tråd...  har også en hulens masse opskrifter...

men for at holde det lidt væk fra dette fora og ikke være for generende for nogen kan i bare fange mig på messenger, så kan jeg sende det den vej, tror jeg har de fleste af jer på. 

kan scanne det ind på job i morgen..

Susan

Anmeld

12. oktober 2008

linemus

Jeg vil også være med. Vil godt nok ikke på decideret kur, men prøver på at komme i gang med motion og få lidt kondi og stramme op på det løse. Jeg har faktisk være i gang med at løbe, men det blev kun til tre gange - så gik det i stå pga. projektskrivning (det får skyld for meget), men jeg vil gerne i gang igen - især fordi manden er fortsat, så det er jo lidt nitte at være den der gav op. Og så gør det bestemt ikke noget, at der ryger nogle flere kg.

Knus Line

Er startskuddet imorgen???

Anmeld

13. oktober 2008

Rasmine

Susan1978 skriver:

ei jeg får totalt motivation af sådan noget her, men for hulan det er svært at holde.

jeg er jo allerede tilmeldt et slankehold, men tro ikke det gir mig nogen fordele, for vi har været igang i 1½ mdr nu og jeg har KUN tabt 2,5 kg..  men en masse cm og det er dem jeg går efter..  Men har så på intet tidspunkt heller fulgt deres madplan..  hey hvis i har lyst kunne jeg dele noget af det.. har f.eks en madplan for dagen.. hvis nogen har brugt for lidt rød tråd...  har også en hulens masse opskrifter...

men for at holde det lidt væk fra dette fora og ikke være for generende for nogen kan i bare fange mig på messenger, så kan jeg sende det den vej, tror jeg har de fleste af jer på. 

kan scanne det ind på job i morgen..

Susan

Hey Susie
Vil gerne bede om nogle af de opskrifter.
Du kan evt. sende via mail?
mettep10@hotmail.com
Samme adr. som msn.
TAK.

Mette

Anmeld

13. oktober 2008

Rasmine

linemus skriver:

Jeg vil også være med. Vil godt nok ikke på decideret kur, men prøver på at komme i gang med motion og få lidt kondi og stramme op på det løse. Jeg har faktisk være i gang med at løbe, men det blev kun til tre gange - så gik det i stå pga. projektskrivning (det får skyld for meget), men jeg vil gerne i gang igen - især fordi manden er fortsat, så det er jo lidt nitte at være den der gav op. Og så gør det bestemt ikke noget, at der ryger nogle flere kg.

Knus Line

Er startskuddet imorgen???

Ved ikke hvornår vi starter?
(har fået en gammel vægt af Lars' far, som der lige skal batterier i, sker i morgen)

Hvordan gør vi for at fylde mindst muligt, kunne vi evt. skrive noget i parantes efter navnet på indlægget, ex. SK (slanke/sundhedsklub)
Så kan folk se SK og bare springe over, hvis ik de gider læse om det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.