Barnepige (løn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

FruHolm <3

har forresten også som 18 årig passet 2 børn på 9 måneder i en nat og der fik jeg 500 kr for at lytte til dem passede dem i 6 timer og da forældrene kom tilbage lavede de morgenbord så jeg kunne få et godt måltid mad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Charlotte Wberg

Jeg passede engang mon kusines knægt, da jeg var 15 år eller der omkring. Jeg fik 100 kr. Fri adgang til skuffer og køleskab og hvad der nu ellers var i hytten. Hun havde sat et glas med smøger til mig. Og jeg var der bare som lytter, i tilfælde af at hendes knægt vågnede. Jeg synes dengang at det var super nemme penge, da han aldrig vågnede om natten. Hehe og tja rygningen var ikke noget problem nogen steder meeeen det er så også 15 år siden gg. Idag ville den jo ikke gå. Jeg ikke ikke selv nogen anelse om hvad man ville give en "nanny"... Men som de fleste her inde skriver er det vel omkring 50/65 kr. I timen og hvis det er en nat kan man finde et beløb der passer begge parter... Dog vil jeg nu også mene at man da ikke tager betaling for at passe sine nevøer og niecer, men at man heller ikke bare kan forventes at stå til rådighed. Har aldrig selv betalt for at få passet min datter, den eneste løn har været at jeg har passet deres børn. (jeg passer din, du passer min)

Anmeld

15. marts 2011

Pige2009

blomst84 skriver:

Jeg ville sige 75 i timen

Det vil jeg også sige er passende for en under 18

Anmeld

15. marts 2011

Darling<3

Lone H. skriver:

det er an på alder vil jeg sige min søster får omkring 2000 i måneden fra os for at tage julie tirsdag,torsdag og ellers efter vores behov hun er 15 næsten 16

Jeg vil da gerne passe din Julie, hvis din søster melder ud at hun ikke længere kan God løn du giver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.