Barnepige (løn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.122 visninger
24 svar
1 synes godt om
15. marts 2011

Fru Nielsen

Hejsa Girls

Vi har søgt en barnepige. Så vi har mulighed for engang i mellem og tage en tur i biffen, ud og spise eller noget andet om aftenen....

Vi har været så heldig at Mathias dagplejemors datter har henvendt sig, så vi har fået en barnepige som i forvejen kender os som familie....

Men hvad pokker med lønnen? Hvad giver man en ung pige idag for at passe børn..... Altså da jeg tog ud som barnepige var det 40 kr i timen. Men jeg vil da egentlig mene det er en luset løn, for at have så stort et ansvar?

Hvad giver man? Er der forskel på dag og aften? osv osv.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

camillahej

vil sige 80-100 i timen

Anmeld

15. marts 2011

AnneBJ

Jeg synes det kommer an på hendes alder, tid på døgnet, antal timer osv...

Jeg har haft aftale med familier om alt fra 50,- i timen et fast antal timer om ugen, faldende løn jo flere timer det drejede sig om (pr. gang) og fast "aftenpris"...

Anmeld

15. marts 2011

BellaCiinea

Jeg fik 55kr i timen da jeg var barnepige =)

Anmeld

15. marts 2011

LRJ

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Girls

Vi har søgt en barnepige. Så vi har mulighed for engang i mellem og tage en tur i biffen, ud og spise eller noget andet om aftenen....

Vi har været så heldig at Mathias dagplejemors datter har henvendt sig, så vi har fået en barnepige som i forvejen kender os som familie....

Men hvad pokker med lønnen? Hvad giver man en ung pige idag for at passe børn..... Altså da jeg tog ud som barnepige var det 40 kr i timen. Men jeg vil da egentlig mene det er en luset løn, for at have så stort et ansvar?

Hvad giver man? Er der forskel på dag og aften? osv osv.....

det er an på alder vil jeg sige min søster får omkring 2000 i måneden fra os for at tage julie tirsdag,torsdag og ellers efter vores behov hun er 15 næsten 16

Anmeld

15. marts 2011

blomst84

Jeg ville sige 75 i timen

Anmeld

15. marts 2011

lollandpigen

vi har min kusine til at kigge efter vores... Vi kan kun brugt det før Jonas kom til verden så det var 2 børn på 2 og 7 år. Hun er 15 og fik 100 kr i timen for at passe dem og det var om aften i tidsrummet 18-21...

Anmeld

15. marts 2011

morethanperfect

Jeg fik 250 for og passe en 5 årig et par timer om aftenen

Anmeld

15. marts 2011

Nenus

Jeg fik 30kr pr. påbegyndt time for at passe 2 af min storebrors børn, og synes virkelig det var for lidt. Det var aldrig aftalte tidspunkter, det var ligesom "påkalder vagt". Vil mene at 60kr er meget normalt

Anmeld

15. marts 2011

Julemusen

Hvorfor ikke give mindstelønnen for en ungarbejder hvis personen er under 18? Synes da det er meget rimelig. og mener den ligger på 65 kr i timen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.