Vælling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Pige2009

sarah Foged skriver:

Så lidt

Der er nok en, der ville få mavepine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg prøvede, at give Luka vælling da han var 4 mdr. (dengang måtte man fra 4 mdr.) og det havde INGEN effekt på ham, så vi stoppede igen.

Da vi så fik Lina anbefalede de det først fra 6 mdr. og så var det ikke længere nødvendigt.

Anmeld

16. marts 2011

Mor Christa

Baagøe skriver:

Jeg kan sagtens følge dig. Ammer du eller får han flaske?

jeg ammer mest. Men her på det sidste (den sidste måned) har han haft brug for supp. med MME. Så han får en flaske med cirka 90 ml når jeg har ammet, hvis han stadig er sulten

Anmeld

16. marts 2011

Davidsen87

Jeg har aldrig været vild med at skulle give vælling. Men min søn ville spise ved mig hver time om natten. så jeg ville prøve vælling. 

jeg ammede ham godnat kl halv 8 og næste gang han vånede fik han vælling. Det fik han i 3 dag og nu er han kun vågen 1 gang, så nu får han kun babs igen 

Anmeld

16. marts 2011

Pige2009

MissChrista skriver:

jeg ammer mest. Men her på det sidste (den sidste måned) har han haft brug for supp. med MME. Så han får en flaske med cirka 90 ml når jeg har ammet, hvis han stadig er sulten

Hvor gammel er han?

Anmeld

17. marts 2011

Mor Christa

Baagøe skriver:

Hvor gammel er han?

han er 3½ måned

Anmeld

17. marts 2011

Pige2009

MissChrista skriver:

han er 3½ måned

Så ville jeg i hvert fald vente og i stedet starte med grød. Laura sov ikke igennem før hun var 7 mdr.

Anmeld

17. marts 2011

Mor Christa

Baagøe skriver:

Så ville jeg i hvert fald vente og i stedet starte med grød. Laura sov ikke igennem før hun var 7 mdr.

Nej okay Kan da godt være jeg skulle ta' at starte med grød i stedet (: Hmm.. Når han bliver 4 måneder hehe

Anmeld

17. marts 2011

sarahb

Aldrig og det er fordi ha ikke ville have det og der er vist ikke temmelig meget forskel ved at give vælling.

Anmeld

17. marts 2011

Mikkel's mor <3

min sp siger at det ikke mætter mere end mme det har kun en psykologisk virkning, så vi holder os til mme og går derefter over på grød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.