Vælling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

dorthemus

Runa har aldrig fået vælling og skal heller aldrig have det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Pige2009

MissChrista skriver:

.. ja, den her tråd har sikkert været her en million gange, men er nysgerrig efter at vide hvornår I begyndte at give jeres bebser majsvælling? og om I ved hvorfor man helst skal vente med at give det ?

på forhånd tak

Laura har aldrig fået vælling. Man skal vente med at give det, da tarmene ikke er udviklede nok til at fordøje det. Men hvorfor vil du gerne give vælling? Det står ikke skrevet nogen steder, at man partout skal give vælling

Anmeld

15. marts 2011

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Nok et dumt spørgsmål .. Men det er dét man bruger til at jævne f.eks. saucer med , ikk ? 

Ja, bare husk, at det IKKE skal være det, der hedder saucejævner

Anmeld

15. marts 2011

132319

Jeg forsøger ihærdigt at få Kamille til at drikke vælling, uden held  Har prøvet i ca. 14 dage.

Hjalte fik vælling fra han var 4 måneder (korrigeret 2½ måned).

Begge gange har det været fordi de ikke sov/sover godt nok om aftenen og har brug for en bund. Hjalte spiste med stor appetit men Kamille vil ikke røre det, desværre 

Anmeld

15. marts 2011

dorthemus

Baagøe skriver:

Laura har aldrig fået vælling. Man skal vente med at give det, da tarmene ikke er udviklede nok til at fordøje det. Men hvorfor vil du gerne give vælling? Det står ikke skrevet nogen steder, at man partout skal give vælling

Anmeld

15. marts 2011

Pige2009

dorthemus skriver:

Anmeld

15. marts 2011

Mor Christa

Baagøe skriver:

jeg er slet heller ikke sikker på at jeg vil give ham vælling Jeg er bare nysgerrig omkring det. Hvis jeg nu skulle give ham vælling, så skulle det være for at se om han så småt kunne begynde at sove igennem og ikke vågne de der 2-3 gange om natten. Det kunne jo være stjerne hvis han ville sove hele natten.
Men altså, ved jo godt det kun er en periode han ikke sover igennem, og at lige pludselig så er det overstået.. Men det var også bare, hvis det fungerede super med vælling og han gerne ville ha' det og der ikke opstod nogle maveoproblemer... Så hvorfor ikke?
Hvis du kan følge mig

Anmeld

16. marts 2011

FruHolm <3

K&S skriver:

tak for svaret...!

Så lidt

Anmeld

16. marts 2011

Maja_4000

Baagøe skriver:

Ja, bare husk, at det IKKE skal være det, der hedder saucejævner

Haha .. Det kunne nok ellers blive godt 

Anmeld

16. marts 2011

Pige2009

MissChrista skriver:

jeg er slet heller ikke sikker på at jeg vil give ham vælling Jeg er bare nysgerrig omkring det. Hvis jeg nu skulle give ham vælling, så skulle det være for at se om han så småt kunne begynde at sove igennem og ikke vågne de der 2-3 gange om natten. Det kunne jo være stjerne hvis han ville sove hele natten.
Men altså, ved jo godt det kun er en periode han ikke sover igennem, og at lige pludselig så er det overstået.. Men det var også bare, hvis det fungerede super med vælling og han gerne ville ha' det og der ikke opstod nogle maveoproblemer... Så hvorfor ikke?
Hvis du kan følge mig

Jeg kan sagtens følge dig. Ammer du eller får han flaske?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.