Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
.. ja, den her tråd har sikkert været her en million gange, men er nysgerrig efter at vide hvornår I begyndte at give jeres bebser majsvælling? og om I ved hvorfor man helst skal vente med at give det ?
på forhånd tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vi har aldrig givet vælling
jeg vil ikke give Sol vælling og man anbefaler først at give vælling fra de er 6 måneder
men jeg ved der er flere herinde der giver det fra 3-4 måneder.
Tjuhl skriver: jeg vil ikke give Sol vælling og man anbefaler først at give vælling fra de er 6 måneder men jeg ved der er flere herinde der giver det fra 3-4 måneder.
Okay du ved ikke hvorfor man anbefaler at vente ?
må jeg spørge hvorfor i ikke vil give sol vælling ?
2 en halv måned .. Han har altid været en meget sulten dreng , og vågnede ikke længere hver 2 time for mad da vi begyndte på vælling
David startede med det da han var 4½ md - det prøvede vi før grød. Det er 4 år siden.
NU anbefaler man så først at give det når de er 6 mdr og Adam er allerede oppe på 2½ måltid med fast føde så ser ikke nogen grund til at starte nu - selvom han lige er blevet 6 mdr
Jeg har også klaret mig fint uden. Eller .. Sne har
morethanperfect skriver: 2 en halv måned .. Han har altid været en meget sulten dreng , og vågnede ikke længere hver 2 time for mad da vi begyndte på vælling
uh, dejligt og det fungerede fint ?
hvilken vælling lavede du? bare den der "bland-selv" ?
hvor længe kan han holde når han får vælling?
Vi overvejer nemlig at give det et forsøg...!! Han spiser nemlig RIGTIG meget og HELE tiden
MissChrista skriver: .. ja, den her tråd har sikkert været her en million gange, men er nysgerrig efter at vide hvornår I begyndte at give jeres bebser majsvælling? og om I ved hvorfor man helst skal vente med at give det ? på forhånd tak
Mine har fået vælling inden for de første 4-6 uger.jeg lavede Maizenavælling og tilsatte MME pulver når vællingen havde kølet lidt af.KærligstSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128