misslea skriver:
Heheh... ja - det kan blive nyttigt.. hihi!!!
Jeg køber Holle-grød i den lokale helse-biks!!! Mon I har sådan én ved jer?? Det er bare en rigig GOD grød... ikke tilsat en dyt af alt muligt "frugt" og sødt stads!!! Wilma ELSKER det!
Jep Wilma er efterhånden en habil grød og grønsagsmos-spiser!!! Hun har indtil videre fået: hirse, boghvede og majsgrød + gulerods/kartoffelmos, kartoffel/broccolimos og den helt avancerede kartoffel/gulerod/broccolimos... heheh!!!
Hun synes, at det er et HIT!!!
Jeg har også lavet hjemmelavet pæremos, som hun får en enkelt teske af i sin grød... mere skal der ikke til, før hun lapper det i sig... hihi!!!
Hvordan går det grøden hos jer???
hmmm....der er en helsebiks i svendborg i hvert fald 

jamen lidt a h til, hvis jeg skal være ærlig! vi har givet lidt beauvais og vi brugte købegrød fordi Sol ikke ville spise ret meget anyway. altså hun spiser fint og drikker fint af koppen, hun virker simpelthen bare som om grøden smager af møg
kun hirsegrøden har hun lappet i sig hele skålen et par gange! jeg vil helst lave det selv, men så nåede vi til et punkt hvor vi helt stoppede med grøden i en uge. så snakkede Søren med sp'en som spurgte hvordan det gik og vi fortalte at det gik jo slet ikke, og hun spurgte om Sol mon var ved at få tænder, hvilket Søren blankt afviste. og en halv time senere opdagede vi, at hendes 1. tand var brudt helt igennem
to dage efter var næste tand brudt helt igennem, så det har jo sikkert været det! men jeg har bare slet ikke lyst til at fortsætte med bauvais grød, for jeg synes det virker så syntetisk 
så det er FEDT at du skriver om Holle, for det har jeg aldrig hørt om før
jeg skal da lige afsted imorgen og hente mig noget!!
kan man måske få dig til at sende dine mos-opskrifter på mail herinde? det ville være SÅ fedt!!
Anmeld