Vanessa uge 31+2 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

twiggi

Anke skriver:

Av, det gør altså nas, sådan noget! Men det er nu altså også vildt at tænke på, hvor lidt plads der må være inde i den mave..

ja det er vildt at babyer kan ligge derinde, på den trange plads.. var det mig der lå derinde havde jeg nok også sparket i håb om at pladsen udveg sig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

NinaNymannMadsen

NinaSophia skriver:

gid man kunne gå i hi indtil veerne bankede på..

tak søde

ja så ville tiden da gå hurtigere.
det var så lidt søde

Anmeld

15. marts 2011

twiggi

Astasmor skriver:

ja så ville tiden da gå hurtigere.
det var så lidt søde

mon ikke

Anmeld

15. marts 2011

Sunflower

Åhh hvor er den flot din mave Når jeg bliver gravid vil jeg være lige så smækker lækker som dig.... Det kan man da godt selv vælge ik??

Anmeld

15. marts 2011

mortilnoahogmelina

Du ahr bare SÅÅÅÅ fin en mave  

Anmeld

15. marts 2011

twiggi

Sunflower skriver:

Åhh hvor er den flot din mave Når jeg bliver gravid vil jeg være lige så smækker lækker som dig.... Det kan man da godt selv vælge ik??

hehe hvor er du sød

joh fo søren, du bliver jo fuldstændig flot gravid, ingen tvivl om det

Anmeld

15. marts 2011

twiggi

Pernille08 skriver:

Du ahr bare SÅÅÅÅ fin en mave  

taak søde

Anmeld

15. marts 2011

NinaNymannMadsen

NinaSophia skriver:

mon ikke

det kun lige i starten det går stærkt men så går det ligesom i stå når man når en bestemt uge. syntes jeg at kan huske fra asta af. og syntes selvf lige nu at tiden flyver. syntes det var igår jeg stod med en positiv test men det er næsten 6 uger siden nu.

Anmeld

15. marts 2011

twiggi

Astasmor skriver:

det kun lige i starten det går stærkt men så går det ligesom i stå når man når en bestemt uge. syntes jeg at kan huske fra asta af. og syntes selvf lige nu at tiden flyver. syntes det var igår jeg stod med en positiv test men det er næsten 6 uger siden nu.

præcis.. syntes tiden er gået stærkt når man tænker tilbage.. bare ikke når man sidder i det..

Anmeld

15. marts 2011

twiggi

Astasmor skriver:

og tillykke med din spir

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.