Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NinaSophia skriver: taak jeg kunne også godt vænne mig til at være evighedsgravid, det er så dejligt.
taak
jeg kunne også godt vænne mig til at være evighedsgravid, det er så dejligt.
Ja, det er en skøn tid! Næsten det bedste tidspunkt i hele graviditeten - maven er stor, men ikke for stor, og man mærker masser af liv. Så nyd tiden, inden det maven bliver for tung, og sparkene lige pludseligt begynder at gøre ondt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anke skriver: Ja, det er en skøn tid! Næsten det bedste tidspunkt i hele graviditeten - maven er stor, men ikke for stor, og man mærker masser af liv. Så nyd tiden, inden det maven bliver for tung, og sparkene lige pludseligt begynder at gøre ondt.
Jeg har fået nogen virkelig hårde og ret lede spark oppe i ribbene, ush bare tanken om at hun får flere og flere krafter.
NinaSophia skriver: jeg målte mig her til morgen om mavsen, 97 cm og den vokser virkelig og terminen kommer tættere og tættere på - kan næsten ikke følge med Glæder mig til at holde min elskede prinsesse i armene. here we go.. vomsakken 31+2
jeg målte mig her til morgen om mavsen, 97 cm
og den vokser virkelig og terminen kommer tættere og tættere på - kan næsten ikke følge med
Glæder mig til at holde min elskede prinsesse i armene.
here we go.. vomsakken 31+2
Super flot mavse
Jeg er 29+3 og måler 110 cm... - der kan man bare se hvor forskellige maver er
TheLittleOne skriver: Super flot mavse Jeg er 29+3 og måler 110 cm... - der kan man bare se hvor forskellige maver er
meget.
og tak
ihh hvor er du fin.. Rigtig fint værelse og barnevogn til den lille prinsesse
Astasmor skriver: det gør man. det gjorde jeg hvertfald da jeg fødte min datter. men man glemmer det igen når man så ser sit barn og man kan holde om det og sådan nogen ting.
det gør man. det gjorde jeg hvertfald da jeg fødte min datter. men man glemmer det igen når man så ser sit barn og man kan holde om det og sådan nogen ting.
tror jeg gerne glæder mig til at se hvordan hun er, hendes ansigt, det hele, bare at holde om hende og have hende tæt på mig.. puha der er langt til termin..
nej nej altså... 28+3
NinaSophia skriver: tror jeg gerne glæder mig til at se hvordan hun er, hendes ansigt, det hele, bare at holde om hende og have hende tæt på mig.. puha der er langt til termin..
NinaSophia skriver: Jeg har fået nogen virkelig hårde og ret lede spark oppe i ribbene, ush bare tanken om at hun får flere og flere krafter.
Av, det gør altså nas, sådan noget! Men det er nu altså også vildt at tænke på, hvor lidt plads der må være inde i den mave..
Astasmor skriver: det forstår jeg sku godt der er heller ikke noget bedre. lad os da håbe tiden går hurtigt så du kommer til termin og kan få din prinsesse.
det forstår jeg sku godt der er heller ikke noget bedre. lad os da håbe tiden går hurtigt så du kommer til termin og kan få din prinsesse.
gid man kunne gå i hi indtil veerne bankede på..
tak søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128