Baby's første tand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Koen.

minbaby skriver:

Tillykke med tanden Hvordan tog hun det??

Min Lærke er noget pylret, og klør helt vildt i munden.

tak

der havde ingen optakt været men om natten før den brød ud vågnede hun hver 10.minut og skreg og hun slog, sparkede og nappede og var helt ude af den
men så faldt hun pludselig i søvn sov 1½ time og vågnede glad og tilfreds og bed mig i hånden med hendes nye tandstump

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Mette.

Emilie fik sin første tand juleaften sidste år. Hun blev 8 måneder d. 29. december, så jeg har stemt 8 måneder, da det var tættere på end 7. Anden juledag kom der en tand mere ved siden af den anden i undermunden og her henover weekenden der lige har været har hun fået 4 tænder i overmunden på en gang.  Hun er 10 1/2 måned nu.

Anmeld

15. marts 2011

L.J.L

minbaby skriver:

Ja ganske enkelt.

Hvor gammel var jeres barn, da det fik sin første tand??

Min datter på 5 måneder er ved at få sin første tand, og syntes det er tidligt. Så er nysgerrig efter om det er helt gennemsnitligt

Lauritz var 5 mdr da den første kom, og idag 15 mdr. gammel har han 12 tænder

Han har lige været til tandlægen idag for første gang, og han have så fine bisser

Anmeld

15. marts 2011

millesofie

nu har jeg jo ikke babybogen foran mig men jeg mener at tinke var 4mdr men jo mere jeg tænker over det jo mere synes jeg hun var mindre  men har stemt 4mdr og hun fik alle fire fortænder på en gang og gnavde alt i stykker, det gør hun i øvrigt stadig men nu er hun så ved de sidste hjørnetænder hun er 15mdr nu

men hun tog de første tænder fint bare lidt kløe som kunne bides væk

Anmeld

15. marts 2011

katja26

Min søn er 10 uger og han er ved at få de 2 nederste i munden han har feber og er meget pylret opdagede det i torsdags og de kommer langsomt op men er ikk brudt frem endnu... hvor lang tid tager det egentlig før de kommer til syne kan mærke og se dem under tandkødet som er helt hvidt hvor de er

Anmeld

15. marts 2011

oo

sol er fem måneder på søndag og hun har haft to helt frembrudte tænder i halvanden uge nu. så fire måneder man har dog kunnet se hendes kind- og hjørnetand i venstre side gennem tandkødet i en måned-halvanden måned.

både Søren og jeg er ud af familier hvor man får tænder tidligt, så det er ikke den store overraskelse

Anmeld

15. marts 2011

TbCp

Liva var lige omkring 8 mdr.
Vi har et vennepar med en dreng på 6 mdr... han har 6 tænder nu

Anmeld

15. marts 2011

spj

Jeg har stemt blankt da min datter er 10 1/2 måned og stadigvæk ikke har en eneste tand

Anmeld

15. marts 2011

Dictes mor

minbaby skriver:

Ja ganske enkelt.

Hvor gammel var jeres barn, da det fik sin første tand??

Min datter på 5 måneder er ved at få sin første tand, og syntes det er tidligt. Så er nysgerrig efter om det er helt gennemsnitligt

Dicte fik sin første tand, da hun var 2 mdr, hun blever et år om en uge præcis, og har tand nr 13 og 14 på vej allerede, så hun er en hurtig pige med de tænder Og så kan jeg hilse at sige, at det ikke er sjovt at amme en baby med tænder

Anmeld

15. marts 2011

saxa

Yasmin var 3mdr da hun fik sine første to tænder, og Oliver var 5mdr da hans to første kom.. Så har stemt 4, da det er lige imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.