Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja ganske enkelt.
Hvor gammel var jeres barn, da det fik sin første tand??
Min datter på 5 måneder er ved at få sin første tand, og syntes det er tidligt. Så er nysgerrig efter om det er helt gennemsnitligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har stemt blankt.
Sne er 7måneder, og vi har ikke set skyggen af en tand .. Og det ligner vidst ikke, at der er planer om noget tandfrembrud her i nær fremtid .....
lillespurv20 skriver: Lærkes første tand brød igennem i går11 måneder og 3 dage gammel
Lærkes første tand brød igennem i går11 måneder og 3 dage gammel
Tillykke med tanden Hvordan tog hun det??
Min Lærke er noget pylret, og klør helt vildt i munden.
Anna var 5 måneder og 4 dage gammel (kan huske det, fordi det var på min stolte venindes fødselsdag ).
Hendes kusine var næsten 1½ år før hun fik sin første tand, så det er virkelig meget forskelligt
Vores kære dreng havde fart på... 3 mdr og så kom den første og anden.. Nummer 3-4 som 5 mdr og nu er vi oppe på 14 tænder og han er 14 mdr..
De første 6 gav feber og lidt rød numse.. Se andre kom mere roligt...
maria_wt skriver: Vores kære dreng havde fart på... 3 mdr og så kom den første og anden.. Nummer 3-4 som 5 mdr og nu er vi oppe på 14 tænder og han er 14 mdr.. De første 6 gav feber og lidt rød numse.. Se andre kom mere roligt...
Ja hold da op han har haft travlt
Jeg håber godt nok ikke for Lærke's skyld at det skal være med feber hele vejen igennem. De arme små pus.
David var 6 mdr og et par dage - så gammel er Adam nnu, men ingen tand i syne...
En af pigerne i mødregruppen er født med en tand!
DAs mor skriver: David var 6 mdr og et par dage - så gammel er Adam nnu, men ingen tand i syne... En af pigerne i mødregruppen er født med en tand!
What
Det var dog vildt. Undskyld jeg spørger, men kunne hun få amningen igang så?? Eller bed den bette??
Har svaret 5 mdr., men egentlig var hun 4,5 mdr:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128