Baby's første tand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

minbaby

nathja skriver:

jo hun har ikke haft det nemt, får feber og bliver skidt hver gang der kommer nye, de er heller ikke kommet som de burde, først kom de 2 i undermunedn så kom der 2 kindtænder i overmund, derefter 2 kindtænder i undermund, så kom de 2 fortænde i overmund, de 4 der sidder ved siden af fortænder både i over og undermund og lige nu døjer vi med alle 4 hugtænder..

Det lille pus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

misslea

minbaby skriver:

Ja ganske enkelt.

Hvor gammel var jeres barn, da det fik sin første tand??

Min datter på 5 måneder er ved at få sin første tand, og syntes det er tidligt. Så er nysgerrig efter om det er helt gennemsnitligt

Wilma har fået 2 tænder.....!

Jeg opdagede lige pludselig to små tænder i Wilmas undermund, da hun var 4 mdr. og 1 uge gammel! Så jeg har svaret 4 mdr!

Hun reagerede SLET ikke på at få tænder, og derfor havde jeg ikke rigtig lagt mærke til det... heheh!!!

Nu er man begyndt at kunne se dem, når hun griner og smiler.... NÅÅÅEEE det er bare SÅÅÅ sødt... hihi!!

Anmeld

15. marts 2011

K&S

sne190810 skriver:

Har stemt blankt.

Sne er 7måneder, og vi har ikke set skyggen af en tand ..  Og det ligner vidst ikke, at der er planer om noget tandfrembrud her i nær fremtid .....

præcis lige som her...!

Anmeld

15. marts 2011

Malene84

jeg har stemt 5 måneder, da de begge havde deres første tand da de var 5 måneder - Villads havde dog allerede en da han blev 4 ½ måned

De har nu 8 tænder hver i en alder af 10 måneder (de har haft dem siden de var 9 måneder). Men nu er der åbenbart tand-pause.

Anmeld

15. marts 2011

minbaby

misslea skriver:

Wilma har fået 2 tænder.....!

Jeg opdagede lige pludselig to små tænder i Wilmas undermund, da hun var 4 mdr. og 1 uge gammel! Så jeg har svaret 4 mdr!

Hun reagerede SLET ikke på at få tænder, og derfor havde jeg ikke rigtig lagt mærke til det... heheh!!!

Nu er man begyndt at kunne se dem, når hun griner og smiler.... NÅÅÅEEE det er bare SÅÅÅ sødt... hihi!!

Lærke er godt noget plaget af hendes tand frembrud. Hun klør også helt vildt i munden og savler som en sindsyg. Så her er vi ikke i tvivl om at noget er på vej

Det er nemllig rigtig sødt når man får de første tandsmil og sjovt som det forandre hele deres mimik når der kommer tænder i munden.

Anmeld

15. marts 2011

minbaby

Ja ud fra afstemningen, så er Lærke vist hel gennemsnitlig

Anmeld

15. marts 2011

misslea

minbaby skriver:

Lærke er godt noget plaget af hendes tand frembrud. Hun klør også helt vildt i munden og savler som en sindsyg. Så her er vi ikke i tvivl om at noget er på vej

Det er nemllig rigtig sødt når man får de første tandsmil og sjovt som det forandre hele deres mimik når der kommer tænder i munden.

Wilma savlede - eller SAVLER også rigtig meget... men det har hun gjort RIGTIG længe, så tænkte ikke videre over det! Og ja - alt kommer i munden... heheh!!! Men hun har ikke være pylret, haft rød numse, feber osv... som man ellers hører om..!!!

Håber sørme ikke, at Lærke skal være sådan rigtig plaget af det... der er jo MANGE tænder, der skal bryde frem indenfor den nærmeste fremtid...!

Anmeld

15. marts 2011

minbaby

misslea skriver:

Wilma savlede - eller SAVLER også rigtig meget... men det har hun gjort RIGTIG længe, så tænkte ikke videre over det! Og ja - alt kommer i munden... heheh!!! Men hun har ikke være pylret, haft rød numse, feber osv... som man ellers hører om..!!!

Håber sørme ikke, at Lærke skal være sådan rigtig plaget af det... der er jo MANGE tænder, der skal bryde frem indenfor den nærmeste fremtid...!

Nej det håber jeg godt nok heller ikke. Så bliver det godt nok en hård tid for den lille dame

Anmeld

15. marts 2011

Lou87

Synes også jeg ventede længe på min piges første tand, for hun begyndte allerede og savle og klø meget da hun var lidt over 4 mdr... Men den første kom præcis på hendes 7 mdrs dag
Lidt pudsigt pga hun er født en måned for tidlig.. og man jo som regel siger de er et halvt år gamle når de får den første.
Plus så havde vi dagen forinden fået indkaldelse til første tandlægebesøg og så havde jeg sagt for sjov til hende at så var hun nødt til og ha en tand inden jo og vupti næste dag var den der.. og 4 dage efter kom nr 2.
Så hun har et fint "underbid" li nu, griner

Anmeld

15. marts 2011

Halbschön

Nicolai fik første tand da han var 4 måneder, og den næste kom tre dage senere... Nu er han 16måneder(om to dage) og har 14 tænder, hvilket han har haft de sidste par måneder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.